• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: المپیک لندن
  • کد خبر: 91043118726

ايران در افتتاحيه المپيك چه مي‌پوشد +تصوير

ايران در افتتاحيه المپيك چه مي‌پوشد +تصوير

لباس رژه كاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن تغيير كرد.

لباس رژه كاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن تغيير كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تصميم كميته ملي المپيك لباس المپيكي‌ها در مراسم افتتاحيه بازي‌هاي المپيك دستخوش تغييراتي شد. به اين ترتيب كه نمايندگان ايران با كت و شلوار نوك مدادي با راه‌راه‌هاي آبي رنگ و پيراهن سفيد با راه‌راه‌هاي آبي رنگ در مراسم رژه تيم‌ها حضور پيدا مي‌كنند.

پيش از اين قرار بود كاروان ورزشي ايران در مراسم گشايش بازي‌هاي المپيك لندن با كت‌ آبي كاربني و شلوار سفيد حضور پيدا كند كه اين لباس‌ها توسط شركت چيني تهيه شده بود. اما به يكباره نظر مسئولان كميته ملي المپيك تغيير كرد و لباس كاروان در مراسم رژه تغيير كرد.

پس از اين تصميم، كميته ملي المپيك كت و شلوار نوك مدادي با راه‌‌راه‌هاي باريك آبي رنگ كه توليد يكي از شركت‌هاي داخلي است را جايگزين كت و شلوار شركت چيني كرد. نكته جالب توجه اين كه با وجود اينكه كت و شلوارها توليد يك شركت ايراني است، آرم اين شركت چيني پايين‌تر از جيب روي سينه كت نصب شده است!

طي روزهاي گذشته از سوي اين توليدي داخلي با نفرات اعزامي ايران به بازي‌هاي 2012 لندن تماس گرفته شده تا براي جابجايي آرم اين شركت چيني از روي كت به سرآستين مراجعه كنند تا اين جابجايي صورت گيرد!

لباس كاروان ايران در حالي در آستانه شروع بازيهاي المپيك تغيير يافته كه هميشه ورزشكاران ايراني از داشتن يك لباس واحد در بازي‌هاي رسمي رنج برده‌اند و هميشه دغدغه‌هاي زيادي براي رنگ و نوع پوشش داشته‌اند. اين در حالي است كه بيشتر كشورها طراحي لباس نسبتا ثابتي دارند، به گونه‌اي كه با ديدن لباس آنها مي‌توان فهميد از كدام كشور هستند، اتفاقي كه به نظر نمي‌رسد، به اين زودي‌ها براي ورزش ايران رخ دهد!

در اين دوره از بازي‌ها هم علي‌رغم اين كه كميته ملي المپيك ماه‌ها قبل در اطلاعيه‌اي از طراحان براي طراحي لباس ايران در بازيهاي المپيك لندن دعوت به همكاري كرده بود، ‌اما عملا باز هم شاهد انتخاب‌هاي عجولانه مسئولان هستيم تا لباسي با فرمت و رنگ نه چندان مناسب براي حضور كاروان ايران در مراسم افتتاحيه بزرگترين رويداد ورزش جهان انتخاب شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha