• جمعه / ۲۳ تیر ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91042313912
  • منبع : شهرداری تهران

سريال گودبرداري‌هاي غيراصولي همچنان ادامه داد

مرگ كارگر افغان در زير آوار گودبرداري غيراصولي

مرگ كارگر افغان در زير آوار گودبرداري غيراصولي

رعایت نكردن نكات ایمنی در محل گودبرداری حادثه‌اي ديگر آفرید و این بار سبب مرگ یك كارگر شد.

رعایت نكردن نكات ایمنی در محل گودبرداری حادثه‌اي ديگر آفرید و این بار سبب مرگ یك كارگر شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسین حسین بیگی، افسر آماده منطقه 4 سازمان آتش نشانی تهران دراين‌باره گفت: آتش‌نشانان ايستگاه 80 و گروه امدادو نجات 3، پس از اطلاع از این حادثه در ساعت 12:35 دقیقه ظهر روز جمعه به محل حادثه در بلوار فردوس شرق خیابان حسینی اعزام شدند.

وي ادامه‌داد: حادثه در محل گودال بزرگی به مساحت 300مترمربع هنگامی رخ داد كه كارگران در عمق چهار متری آن سرگرم خاك برداری دستی از دیواره خاکی در مجاورت یک ساختمان مسکونی بودند و ریزش ناگهانی بخشی از این دیواره خاكی باعث شد كه كارگر 25 ساله تبعه افغان در زیر خروارها خاك به دام بيافتد.

حسین بیگی تصریح كرد: بنابه اظهار شاهدان، به دنبال بروز این حادثه دو نفر از كارگران گرفتار شده به علت ماندن در عمق كم خاك توانستند خود را از زیر آوار بیرون كشیده و نجات یابند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، بلافاصله عملیات خاكبرداری را با استفاده از ابزار لازم آغاز كرده و نفر سوم را نيز از زیر عمق زیاد خاك خارج كردند.

افسر آماده منطقه 4 سازمان آتش نشانی تهران با بيان‌این‌كه آتش نشانان تا رسیدن اورژانس، كمك های اولیه را برای احیای این شخص انجام دادند، افزود: عوامل اورژانس به محض رسیدن به محل، معاینات اولیه را انجام داده و مرگ این كارگر را اعلام كردند كه جنازه این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر به نیروی انتظامی سپرده شد.

به گزارش ايسنا، وي عدم شمع بندی مناسب و خاك برداری غیر اصولی در خاك سست و رعایت نكردن نكات ایمنی را علل وقوع این حادثه اعلام كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha