• جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91021508184
  • خبرنگار : 71368

دستگيري سارق حرفه‌اي طلا فروشي با 4 كيلو طلا

دستگيري سارق حرفه‌اي طلا فروشي با 4 كيلو طلا

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه از دستگيري سارق طلا فروشي در كه اقدام به سرقت 4 كيلوگرم طلا كرده بود، خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه از دستگيري سارق طلا فروشي در كه اقدام به سرقت 4 كيلوگرم طلا كرده بود، خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ شاهرخي در تشريح اين خبر با بيان اينكه ظهر روز دهم ارديبهشت ماه مالك يكي از طلافروشي‌هاي شهرستان بدون جمع آوري طلاجات از پشت شيشه ويترين، مغازه را جهت استراحت به همراه همكار خود ترك ميكند گفت: مالك پس از مراجعه با مغازه خالي روبرو مي شود كه با تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام مي‌كند كه مقدار تقريبي 4 كيلوگرم طلا از مغازه‌اش به سرقت رفته است.

وي افزود:با حضور كارآگاهان پليس آگاهي بر اساس شواهد و قرائن موجود مشخص شد كه سارق بدون هيچگونه تخريبي با استفاده از گشايش قفل‌هاي در مغازه اقدام به سرقت كرده و براي محو كرده هرگونه اثر و ردپايي دستگاه ضبط تصاوير دوربين مداربسته را نيز به سرقت برده است.

رئيس پليس تربت حيدريه ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع با تشكيل اكيپ ويژه و ارائه راهكارهاي لازم چند تن از كارآگاهان براي شناسايي و دستگيري سارق مشخص شدند.

وي افزود: كارآگاهان با توجه به تجربه‌هاي فراوان و بهره‌گيري از علم و دانش نظامي خود با توجه به اينكه سرقت بدون هيچگونه تخريبي صورت گرفته در بررسي‌هاي پليسي و تخصصي خود به شخصي كه به عنوان طلافروش سيار كار مي‌كرد، مظنون و پس از انجام تحقيقات كامل و پس از هماهنگي‌هاي لازم قضائي مشخص شد كه او ساكن مشهد است.

شاهرخي اظهار كرد: ماموران با قرار ملاقات صوري متهم را به تربت حيدريه كشانده و در يك فرصت مناسب با اقدامي غافلگيرانه او را دستگير و براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي منتقل كردند.

وي با بيان اينكه متهم در تحقيقات اوليه منكر اتهامش شد ولي پس از ارائه دلائل و مدارك مستدل ناگزير به اعتراف شد گفت: سارق در بيان نحوه سرقت عنوان كرد كه از چندي قبل با طرح دوستي با شاگردش كليدها و ريموت مغازه را به سرقت برده و با تهيه يدكي، مجدداً آنها را به محل اوليه‌اش باز گردانده‌اند و در روز سرقت پس از اطمينان از خروج مالك و شاگرد مغازه وارد مغازه شده و همه طلاجات را به همراه دستگاه ضبط دوربين‌هاي مداربسته سرقت كرده است.

رئيس پليس تربت حيدريه خاطرنشان كرد: مأموران با راهنمايي متهم به منزل مادربزرگش عزيمت و طلاجات مسروقه را كه به طرز ماهرانه‌اي در باغچه منزلش در زير خاك مخفي شده بود، همراه دستگاه ضبط تصاوير دوربين‌ها كشف كردند.

وي با بيان اينكه متهم مقدار نيم كيلو از طلاجات مسروقه را براساس مهارت و حرفه‌اش ذوب و به فروش رسانده و وجه دريافتي را به حساب شخصي اش واريز كرده بود؛ گفت: تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha