• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 9012-09355
  • خبرنگار : 71021

ايران بودجه‌اي براي تبليغات محيطي در نمايشگاه‌هاي گردشگري خارجي ندارد

ايران بودجه‌اي براي تبليغات محيطي در نمايشگاه‌هاي گردشگري خارجي ندارد
ايران با 18 شركت گردشگري و سه گروه هتلي از روز چهارشنبه (17 اسفندماه) در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري آلمان كه به بورس گردشگري در جهان مشهور است، حضور مي‌يابد. احمد بيدي ـ مدير شركت نمايشگاه‌هاي ميراث فرهنگي و گردشگري ـ با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ايران 407 مترمربع زمين در حاشيه‌ي سينماي ITB برلين دارد و امسال براي دومين سال پياپي در كنار كشورهاي مسير جاده‌ي ابريشم قرار گرفته است. او درباره‌ي دليل حضور نداشتن شركت‌هاي هواپيمايي در كنار شركت‌هاي گردشگري ايراني در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، بيان كرد:‌ ما مرتب با شركت‌هاي هواپيمايي در ارتباط هستيم و از آن‌ها براي حضور در اين نمايشگاه‌ها دعوت مي‌كنيم؛ ولي نمي‌دانيم به چه دليلي همراه ما در اين نمايشگاه‌ها شركت نمي‌كنند. وي ادامه داد: اطلاع دارم كه شركت هواپيمايي «ماهان» تا سال گذشته در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري آلمان به‌شكل مستقل حضور داشت‌؛ ولي امسال نام اين شركت را در ميان حاضران در نمايشگاه ITB نديدم. بيدي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چرا ايران در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، تبليغات محيطي ندارد؟ گفت: ما براي حضور در نمايشگاهي مانند ITB برلين نزديك به 200هزار يورو هزينه كرده‌ايم، تبليغات محيطي نيز در پكيج نمايشگاهي ما قرار دارد‌؛‌ ولي اين كار خيلي پرهزينه است، چون حدود همين بودجه‌اي كه براي رزرو زمين، انجام كارهاي مربوط به برپايي غرفه‌ي ايران و تهيه‌ي اقلام تبليغاتي صرف شده، براي تبليغات محيطي در فضاي نمايشگاه و درون شهر نياز است. او ادامه داد: متأسفانه تا كنون كمبود بودجه سبب شده كه تبليغات محيطي انجام نشود، البته تغيير مديران نيز دليل ديگري براي اين مسأله است. بيدي بيان كرد: با توجه به شرايطي كه براي تأمين بودجه‌ي برپايي غرفه‌ي ايران در نمايشگاه‌هايي مانند اسپانيا، ايتاليا و آلمان داشتيم، اولويت نخست ما حضور در اين نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بوده است. ما بايد قدم نخست را برداريم تا به پله‌ي دوم برسيم. وي اظهار كرد: اكنون فقط موضوع تبليغات محيطي مطرح نيست، چون خيلي از كشورها در ماهواره نيز تبليغ دارند كه ما در اين فضا نيز حضور نداريم. بيدي همچنين افزود: ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا با حداقل امكانات و در كم‌ترين زماني كه در اختيار داريم، حضور خوبي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي داشته باشيم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha