• یکشنبه / ۴ دی ۱۳۹۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-01400.190522
  • خبرنگار : 71368

كشف سه محموله بزرگ موادمخدر در شيراز

كشف سه محموله بزرگ موادمخدر در شيراز

ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شيراز در سه عمليات جداگانه 350 كيلوگرم ترياك و انواع موادمخدر ديگر كشف كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان شيراز از طريق تماس مردمي مطلع شدند فردي به نام «ج» اقدام به تهيه و توزيع موادمخدر در سطح شهرستان شيراز مي‌كند.

بر اساس اين گزارش ماموران مبارزه با موادمخدر دريافتند اين فرد قصد دارد مقادير قابل توجهي موادمخدر را در يكي از خيابان‌هاي شهرستان تحويل و توزيع كند.

بر اساس اين گزارش بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام‌قضايي و با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي به اين محل مراجعه و يك دستگاه خودروي پيكان سواري متعلق به متهم را شناسايي و وي را دستگير كردند.

ماموران در بازرسي از خودرو مقدار 100 كيلوگرم ترياك و 3 كيلوگرم حشيش كشف و ضبط و متهم را نيز به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام‌قضايي قرار دادند.

همچنين ماموران پليس مبارزه با موادمخدر فارس در عملياتي ديگر مطلع شدند يك دستگاه خودرو پژو 405 به سرنشيني سه نفر قصد دارد، مقادير قابل توجهي موادمخدر را از يكي از استان‌هاي جنوبي كشور به مقصد شيراز حمل كند كه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و استقرار در پاسگاه پل فسا خودروي قاچاقچيان را شناسايي و متوقف كردند.

ماموران در بازرسي از خودرو مقدار 250 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف و متهمان را نيز دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، همچنين ماموران در عمليات ديگري مطلع شدند سه مرد و دو زن در پوشش خانوادگي قصد دارند با يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 اقدام به حمل و توزيع موادمخدر صنعتي از شهر شيراز به يكي از استان‌هاي جنوبي كشور كنند كه ماموران پس از انجام اقدامات پليسي خودروي متهمان را در يكي از خيابان‌هاي مركزي شيراز شناسايي و در بازرسي از خودرو مقدار دو كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه را كشف و ضبط كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha