• چهارشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-02708

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* برنامه‌ نشست‌ها، كارگاه‌ها و سخنراني‌هاي امروز

مركز مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها و سراي روزنامه‌نگاران نسبت به برگزاري نشست‌، كارگاه و سخنراني‌هاي تخصصي در هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها اقدام كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رسانه ايسنا، نشست تخصصي «تفاوت‌هاي طنز در رسانه مكتوب و تصويري» به ميزباني «شهرام شكيبا» و مهمانان «سروش صحت»، «ناصر فيض» و «اميرحسين مدرس» ساعت 14 امروز در سراي روزنامه‌نگاران برگزار مي‌شود.

هم‌چنين نشست تخصصي گروه ورزشي هم با حضور «احسان حدادي» و «حميد سوريان» ساعت 17:30 در غرفه‌ي سراي روزنامه‌نگاران برگزار خواهد شد.

غرفه سيستان و بلوچستان هم جلسه پرسش و پاسخي با عنوان «تمدن، فرهنگ، ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي استان» با حضور دكتر «ايرج افشار سيستاني» برگزار مي‌كند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها در روز دوم كارگاه آموزشي با عنوان «احساس امنيت در رسانه و فضاي مجازي» با سخنراني «رضا غني‌لو» را ساعت 15 برگزار مي‌كند.

برنامه امروز از سلسله نشست‌هاي مشاورين غرفه امور زنان و خانواده رياست جمهوري هم نشستي با حضور دانيالي مشاور اقتصادي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري با موضوع اشتغال و كارآفريناني زنان است كه در محل اين غرفه برگزار مي‌شود.

سخنران بعدي هم خانم شمس، مشاور امور بانوان استان فارس با موضوع بحث اشتغال بانوان در سال جهاد اقتصادي و حضور زنان در عرصه‌هاي مختلف كار استان فارس است كه ساعت 14 در اين غرفه برگزار مي‌شود.

سخنراني خانم صيادي، مشاور امور بانوان استان هرمزگان هم با موضوع ارائه‌ي برنامه‌هاي جديد دفتر امور زنان و خانواده‌ي استان هرمزگان ساعت 11 صبح در محل غرفه امور زنان و خانواده رياست جمهوري برگزار مي‌شود.

سجادي، معاون امور فرهنگي وخانواده‌ي مركز امور زنان و دكتر محبي‌تبار، مديريت سلامتي و امنيت مركز امور زنان هم با موضوع مسووليت خبرنگار و رسانه در اهميت خانواده ساعت 15 سخنراني مي‌كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha