• دوشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۰ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-01031

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي: مهم‌ترين وظيفه‌ي نمايشگاه ترويج گفتمان انقلاب اسلامي است

معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اينکه تمامي افرادي که در عرصه رسانه فعاليت دارند بايد فرهنگ اسلامي - ايراني را عرضه کنند گفت: مهم‌ترين وظيفه نمايشگاه مطبوعات ترويج و عرضه فرهنگ اسلامي - ايراني و گفتمان انقلاب اسلامي است.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، علي عسگري اظهار كرد: متاسفانه در سال‌هاي گذشته بخش بين‌الملل نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها به‌طور شايسته ظاهر نشده و نتوانسته تاثيرات لازم را داشته باشد.

معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ادامه داد: به طور قطع با حضور رسانه‌هاي موثر از جهان اسلام، نمايشگاه مطبوعات مي‌تواند رسالت اصلي خود را که ترويج فرهنگ غني اسلامي - ايراني در ساير کشورهاي جهان است، به درستي انجام دهد.

عسگري با تاکيد بر اينکه نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات از رسانه‌هاي خارجي که در چارچوب گفتمان انقلاب فعاليت مي‌کنند، حمايت کند افزود: در نمايشگاه مطبوعات بايد رسانه‌هايي از کشورهاي خارجي حاضر شوند که دغدغه اسلام را دارند و در چارچوب گفتمان انقلاب فعاليت مي‌کنند.

او گفت: رسانه‌هاي ما بايد از حضور رسانه‌هاي جهان اسلام اعم از مطبوعات و خبرگزاري‌ها در نمايشگاه مطبوعات نهايت استفاده را برده و تفاهم نامه‌هاي همکاري مشترک با يکديگر به امضا برسانند.

عسگري، امضاي تفاهم‌نامه‌هاي همکاري مشترک ميان رسانه‌هاي داخلي و خارجي را نخستين گام مهم در عرصه ترويج فرهنگ غني اسلامي ايراني در سراسر جهان دانست و افزود: البته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ويژه معاوت مطبوعاتي نيز بايد زمينه‌هاي امضاي پروتکل‌هاي همکاري ميان رسانه‌هاي داخلي و رسانه‌هاي جهان اسلام را فراهم کند.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها از سوم تا دهم آبان‌ماه امسال در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha