• جمعه / ۱۵ مهر ۱۳۹۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 9007-09360
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی تهران

مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشکي تهران: استفاده از تمامي امکانات ورزشي براي دانشجويان دانشگاه رايگان است

مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشکي تهران استفاده از امکانات ورزشي دانشگاه را براي تمامي دانشجويان اين دانشگاه رايگان عنوان کرد و گفت: مردم عادي علاقه‌مند به ورزش مي‌توانند در رشته‌هاي دلخواه خود، با پرداخت هزينه‌هاي مشخص شده، به اداره ورزش‌هاي جمعي و همگاني اين مرکز مراجعه کنند.

محمد کوشکي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي ايسنا - منطقه علوم پزشکي تهران، فعاليت‌هاي اين مرکز را در 4 گروه طبقه بندي کرد و گفت: برگزاري کلاس‌هاي تربيت بدني 1 و 2 دانشجويان، اداره و برگزاري مسابقات دانشجويان اعم از خوابگاهي و دانشکده‌ها، اداره ورزش‌هاي همگاني و جمعي و ورزش‌هاي مرتبط با قهرماني مثل کوه پيمايي، قايقراني و اسب سواري و در نهايت مديريت اماکن ورزشي دانشگاه از حوزه‌هاي مهم فعاليت‌هاي اين مرکز است.

وي ادامه داد: تربيت بدني اين دانشگاه براي سال جاري 161 کلاس آموزشي تربيت بدني 1 و 2 را در تمام دانشکده‌هاي دانشگاه پوشش مي دهد، به طوريکه توانسته 2100 دانشجو را به طور هفتگي پوشش ورزشي دهد.

کوشکي در ادامه ثبت نام عموم مردم در کلاس‌ها و دوره‌هاي ورزشي را امکان پذير دانست و تصريح کرد: علاقه مندان به ورزش مي توانند با مراجعه به قسمت ورزش‌هاي همگاني و جمعي و با پرداخت‌هاي مشخص شده در ورزش‌هاي دلخواه خود شرکت کنند.

مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشکي تهران همچنين با بيان اينکه امکانات ورزشي در دانشگاه وضعيت مطلوبي ندارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکي تهران امکانات ورزشي مطلوبي ندارد؛ اما اين امکانات در مقايسه با امکانات ورزشي ساير دانشگاه‌ها بهتر و به مراتب عالي تر است.

وي در ادامه به توزيع امکانات ورزشي دانشگاه بر اساس شرايط فيزيکي دانشکده‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه پراکندگي دانشکده‌ها و فضاي نامناسب فيزيکي اين دانشکده‌ها امکان توزيع برابر اين امکانات در بين دانشکده‌ها را محدود مي کند و توزيع اين امکانات با توجه به شرايط دانشکده‌ها انجام شده است.

کوشکي با بيان اينکه دختران در اولويت استفاده از امکانات ورزشي در دانشکده‌هاي دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: اولويت امکانات ورزشي در دانشگاه به دليل استقبال و افزايش متقاضيان دختر نسبت به پسر، بخصوص در ورزش‌هاي سرپوشيده و کلاس‌هاي آموزشي با دختران است.

وي در ادامه کسب رتبه سوم کشوري در مجموع رشته‌هاي ورزش را دستاورد مهم ورزشي در دانشگاه برشمرد و افزود: دانشجويان دانشگاه توانستند در المپياد اخير کشوري در شهر کرد رتبه سوم کشوري را در 11 رشته ورزشي کسب کنند.

مدير مرکز تربيت بدني دانشگاه علوم پزشکي تهران در ادامه به برنامه‌هاي آتي اين مرکز در جهت توسعه فعاليت‌هاي ورزشي دانشگاه اشاره کرد و گفت: بر اساس سياست گذاري‌هاي مسئولان دانشگاه، در تلاش هستيم کيفيت امکانات ورزشي به لحاظ نرم افزاري را بالا ببريم و پروژه‌ها و طرح هاي نيمه تمام ورزشي را تکميل و به بازسازي زير ساخت‌ها و اماکن ورزشي دانشگاه بپردازيم.

وي همچنين از امتياز بندي دانشکده‌هاي دانشگاه به لحاظ توانمندي‌هاي رشته‌هاي ورزشي دانشجويان خبر داد و گفت: براساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در مديريت تربيت بدني دانشگاه قرار است مسابقاتي در سطح دانشکده در رشته‌هاي مختلف ورزشي برگزار شود که با توجه به آن دانشکده‌ها به لحاظ توانمندي‌هاي ورزشي امتياز کسب کرده و رتبه بندي شوند.

کوشکي در پايان توصيه کرد: دانشجويان و پرسنل با نمايندگان تربيت بدني دانشکده‌ها به منظور برقراري ارتباط فعال و در راستاي ارائه خدمات ورزشي بهينه، همکاري‌هاي خوب و مستمري برقرار کنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha