چين، منجي خودروسازان ژاپني!
در شرايطي كه تمام خودروسازان ژاپني در پي وقوع زلزله و سونامي در اين كشور با كاهش توليد مواجه شدهاند، به نظر ميرسد بازار چين بتواند براي آنها نقش يك منجي را بازي كند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بازار خودروي چين به ويژه در حوزه خودروهاي لوكس رو به رشد بوده و خودروسازان ژاپني ميتوانند از اين بازار حداكثر استفاده را ببرند.
تويوتا، هوندا و نيسان فرصت مناسبي دارند تا با برندهاي لوكس خود در بازار چين جولان دهند.
نيسان هم ميتواند با برند اينفينيتي خود سهم مناسبي را از بازار چين در اختيار بگيرد. فروش اين شركت در سال 2010 در بازار چين به حدود 11 هزار دستگاه رسيد.
به گزارش رويترز، خودروسازان ژاپني هماكنون در بازار خودروهاي لوكس چين با رقيبان سرسختي از آلمان مواجهند.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات