• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۸۹ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-13649

دستگيري زن فيوج كف‌زن از طلافروشي‌ها

دستگيري زن فيوج كف‌زن از طلافروشي‌ها

زن فيوج كه به همراه همدستش اقدام به كف‌زني از يك مغازه طلافروشي كرده بود، توسط ماموران پليس آگاهي دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در پي تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، در ساعت 19،‌ هشتم آذرماه امسال مبني بر سرقت از يک طلافروشي در خيابان ستارخان، مأموران گشت کلانتري 118 ستارخان در محل حاضر شدند و يک زن جوان را به اتهام سرقت کف‌زني از طلا فروشي كه توسط طلافروش متوقف شده بود، دستگير و به کلانتري منتقل کردند .

صاحب طلافروشي به افسر پرونده گفت:« حدود ساعت 18:30 روز گذشته اين خانم به همراه يک مرد جواني براي خريد طلا به مغازه من آمدند و مرد جوان عنوان كرد كه قصد دارد براي همسرش يک سرويس گران قيمت بخرد. چند سرويس طلا را هم زمان انتخاب کردند و برايشان آوردم. در حالي که من هم نظارت داشتم به بازديد سرويس‌ها مشغول شدند . اين زن و مرد با هم ترکي استانبولي صحبت مي‌کردند مرد جوان به من گفت همسرم مي‌گويد چک پولهاي ايراني را نمي‌شناسد و خيلي دوست دارد تا چک پولهاي ايراني را ببيند. من هم‌بسته‌اي از چک پولها را به آنها نشان دادم. زن چک پولها را از من گرفت و مشغول نگاه کردن و شمردن شد. مرد سرويس طلاها را نگاه مي‌کرد و زن تراولها مي‌شمرد پس از لحظه‌اي تراولها را به من برگرداند و تشکر کرد. من با توجه به حجم بسته تراول شک کردم. سريع آنها را که قبلأ شمارش کرده بودم و مي‌دانستم چقدر است، دوباره شمردم و اعتراض كردم مبني بر کف‌رفتن تراولها توسط زن جوان، مرد زنجير گران قيمتي را که روي پيشخوان بود برداشت و از مغازه خارج شد اما با زدن دگمه کنترل ضد سرقت، قبل از فرار زن در را قفل کردم.»

زن دستگير شده به نام «مينا ـ م» 33ساله که خود را «مريم» معرفي كرده بود در اعترافاتش گفت: مردي که فرار کرد پسرعموي‌اش است و او کف‌زني نکرده است.

کارآگاهان با توجه به اظهارات متهم و اينکه اين شيوه سرقت بيشتر از سوي سارقان طايفه فيوج انجام مي‌شود در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين زن از طايفه فيوج بوده و اغلب بستگانش از متهمان سابقه‌دار هستند.

به گزارش ايسنا، سرهنگ مهرداد يگانه، رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ در تشريح اين پرونده گفت : با توجه به نوع سرقت اين زن از شهرونداني که با اين شيوه کف‌زني از آنان سرقت شده است يا شکايتي دارند دعوت مي‌شود براي طرح شکايت يا پيگيري پرونده به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان آزادي – خيابان زنجان شمالي يا به شعبه نهم بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران ( سعادت آباد ) مراجعه كنند.

وي ادامه داد: در سالهاي اخير سارقان به ويژه سارقان طايفه فيوج به اين شيوه از طلافروشي‌ها، صرافي‌ها و حتي از افراد عادي اقدام به کف‌زني و همچنين کش‌روي مي‌کنند در نتيجه به ويژه در زمان شلوغي مغازه مواظب ترفندهاي شيادان و سارقان باشند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha