• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۸۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 8908-20098

رييس مركز شماره‌گذاري ناجا: علت توقف شماره‌گذاري «ال90» پايان مهلت مجوزهاي استاندارد و محيط زيست بود با تمديد مجوزها ، شماره‌گذاري ادامه دارد

رييس مركز شماره‌گذاري ناجا:
علت توقف شماره‌گذاري «ال90» پايان مهلت مجوزهاي استاندارد و محيط زيست بود
با تمديد مجوزها ، شماره‌گذاري ادامه دارد

رييس مركز شماره گذاري نيروي انتظامي با بيان اينكه شماره گذاري خودروي «ال 90» در حال انجام است، علت توقف مقطعي شماره گذاري اين خودرو را اتمام مهلت مجوزهاي موسسه استاندارد و سازمان حفاظت محيط زيست عنوان كرد.

سرهنگ محمدرضا غلامي روز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه مجوزهاي صادره از سوي موسسه استاندارد و سازان حفاظت محيط زيست ملاك پليس براي شماره گذاري خودروهاست، افزود: اين مجوزها داراي محدوده زماني است و بر اين اساس در سيستم شماره گذاري وارد مي‌شود كه هر خودرويي تا چه زماني مجوز شماره گذاري دارد.

وي افزود: پس از اتمام اين مهلت سيستم به طور اتوماتيك نسبت به توقف شماره‌گذاري خودرو اقدام خواهد كرد.

رييس مركز شماره گذاري نيروي انتظامي با اشاره به اينكه چندي پيش مهلت مجوز شماره گذاري خودرو «ال 90» از سوي موسسه استاندارد و سازمان حفاظت محيط زيست به اتمام رسيد، گفت: بر اين اساس سيستم به صورت اتوماتيك شماره گذاري اين خودرو را متوقف كرد و شركت توليد كننده نيز مجددا با دريافت مجوز از مراجع ذيربط و ارائه آن به پليس راهنمايي و رانندگي، مهلت شماره گذاري خودروي خود را تمديد كرد.

غلامي در خاتمه با اشاره به اينكه هم اكنون شماره گذاري خودروي ال 90 در حال انجام است به ايسنا گفت: بر اساس مجوز ارائه شده توسط موسسه استانداردو سازمان حفاظت محيط زيست خودروي ال 90 تا 31 فروردين ماه سال 1390 مجاز به شماره‌گذاري است و پس از آن شركت توليدكننده در صورت تمايل براي ادامه شماره گذاري بايد مجوز خود را تمديد كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha