• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-10400

*اعزام خبرنگاران راديو به مسابقات آسيايي 2010* راديو ورزش از راديو تجارت آنتن قرض مي‌گيرد

*اعزام خبرنگاران راديو به مسابقات آسيايي 2010*
راديو ورزش از راديو تجارت آنتن قرض مي‌گيرد

مدير طرح و برنامه‌ي راديو ورزش با اعلام ويژه برنامه‌هاي اين راديو براي پوشش مسابقات آسيايي گوانگجو، از اعزام گزارشگر به اين مسابقات خبر داد.

احمد طبخي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به بازي‌هاي آسيايي گوانگجو كه در پيش است، گفت: در همه‌ي دوره‌ها سعي كرديم بازي‌هاي آسيايي و المپيك را به بهترين نحو پوشش دهيم؛ امسال، سعي ما براين است كه رشته‌هاي بيشتري پوشش زنده داده شوند.

مدير طرح و برنامه‌ي راديو ورزش گفت: سه خبرنگار اعزامي به مسابقات گوانگجو داريم كه از سوي شوراي هماهنگي ورزش انتخاب شده‌اند. در تلاش هستيم تا دو خبرنگار ديگر را نيز به گوانگجو اعزام كنيم، اما سه مسابقه‌ي اول فوتبال از ايران گزارش مي‌شود، چون گزارشگران ما از 20 آبان‌ماه به گوانگجو مي‌روند.

مدير طرح و برنامه‌ي راديو ورزش در ادامه يادآور شد: از ابتداي آبان‌ ماه ويژه‌ي برنامه‌ي خبري داريم كه اخبار و اتفاقات رقابت‌هاي گوانگجو را پوشش مي‌دهد و به اردوهاي تيم ملي و صحبت با ورزشكاران مي‌پردازد. اين برنامه كه از ساعت 4 تا 4 و 30 دقيقه هر روز پخش مي‌شود، تا پايان بازي‌هاي گوانگجو ادامه خواهد داشت.

احمد طبخي اعلام كرد: برنامه‌اي از ساعت 4 و 30 دقيقه تا 7 صبح به كنداكتور پخش اضافه شده است كه با توجه به اختلاف ساعت ايران و چين بتوانيم اخبار مسابقات را منعكس كنيم.

وي خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي «صبح و ورزش» و «هميشه با ورزش» نيز با اولويت مسابقات گوانگجو پيش مي‌روند و سعي مي‌كنيم گزارش مستقيم بازي‌ها را داشته باشيم و آن را از دست ندهيم.

احمد طبخي يادآور شد: ساعت 10 تا 12 پخش در اختيار راديو تجارت بوده كه در طول بازي‌هاي گوانگجو در اين ساعت ويژه برنامه‌اي تدارك ديده شده تا اخبار را منعكس و رويداد‌ها و نتايج را مورد بررسي قرار دهد. برنامه‌ي «هميشه با ورزش» نيز قرار است در طول برگزاري مسابقات، اين بازي‌ها را پوشش دهد.

وي در پايان درباره‌ي برنامه‌هاي راديو ورزش تاكيد كرد: حدود 60 تا 70 درصد برنامه‌هاي ما زنده هستند و به دليل زنده‌بودن، اغلب رويداد‌ها را در حين برگزاري پوشش مي‌دهيم. اين رقابت‌ها براساس ماهيت و علاقه‌مندي مردم به رشته‌هاي ورزشي انتخاب مي‌شوند، در نتيجه سهم هر رشته ممكن است متفاوت باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha