• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-07248
  • خبرنگار : 71012

/تلويزيون ورقيبي جديد به نام شبكه‌ نمايش خانگي/ حسن فتحي و كارگرداني سريالي براي شبكه‌ نمايش‌ خانگي «مهران مديري به نمايندگي از همه خواست سريال‌ها كپي نشوند»

/تلويزيون ورقيبي جديد به نام شبكه‌ نمايش خانگي/ 
حسن فتحي و كارگرداني سريالي براي شبكه‌ نمايش‌ خانگي
«مهران مديري به نمايندگي از همه خواست سريال‌ها كپي نشوند»

حسن فتحي ضمن استقبال از جريان رسانه‌يي توليد فيلم و سريال در شبكه‌ي نمايش خانگي ، اعلام كرد كه خود قصد دارد با ساخت سريالي وارد اين حيطه شود.

اين كارگردان سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام موضع صريح خود در قبال سيستم پخش سريال از طريق شبكه‌ي نمايش خانگي، درباره‌ي تاثير آن بر سينما و تلويزيون، گفت: سيستم نمايش خانگي صدمه‌اي به سينما و تلويزيون نمي‌زند.

او ادامه داد: اگر سينما دچار ركود و بحران مخاطب شده است، مشكل جاي ديگر است و نه در پخش سريال از طريق شبكه‌ي نمايش خانگي؛ اين اتفاق يك نوع رقابت سالم بين افرادي كه در تلويزيون كار مي‌كنند ايجاد مي‌كند و اساسا گسترش فرهنگ توليد و پخش مجموعه‌هاي تلويزيوني از طريق شبكه نمايش خانگي مي‌تواند در خدمت بالا رفتن سطح كيفي حتي سريال‌هاي تلويزيوني باشد.

به اعتقاد اين كارگردان هرچه فضاي رقابتي‌تري پديد آيد، انگيزه و اهتمام سازندگان دو طرف براي ارائه‌ي آثار جذاب‌تر بيشتر مي‌شود.

فتحي اعلام كرد: مدتي است كه وارد حيطه‌ي توليد سريال براي نمايش خانگي شده‌ام و در حال طراحي سريالي براي پخش رسانه‌يي هستم كه راهي متفاوت از دو سريال قبلي («قلب يخي» و «قهوه تلخ») را طي مي‌كند؛ اين سريال در مرحله‌ي تحقيق و نگارش قرار دارد.

او در پاسخ به اين پرسش كه آيا كار بعدي‌اش پس از «درمسير زاينده‌رود» ساخت اين سريال براي شبكه نمايش خانگي خواهد بود؟ گفت: كار بعدي‌ام ساخت يك فيلم سينمايي است و پس از آن به سراغ ساخت اين سريال خواهم رفت؛ البته از هم‌اينك مقدمات ساخت اين سريال در حال آماده‌سازي‌ است.

فتحي از ارائه‌ي هرگونه توضيح درباره‌ي داستان و موضوع اين سريال خودداري كرد.

او در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا نگران نيست سريالي كه در شبكه‌ي نمايش خانگي توليد مي‌كند، به سرنوشتي مشابه برخي از اين آثار دچار شده و به صورت غيرقانوني ارائه شود و يا مجبور شود در ابتداي هر قسمت از مخاطبان تقاضا كند كه اين سريال را كپي نكنند؟ گفت: آقاي مهران مديري به نمايندگي از تمامي كارگردانان از مخاطبان خواست تا سريال‌هاي ارائه شده در شبكه‌ي نمايش خانگي را كپي نكنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha