• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-13985
  • منبع : نمایندگی قم

تجمع اعتراض‌آميز طلاب و روحانيون حوزه علميه قم در مدرسه فيضيه برگزار شد

تجمع اعتراض‌آميز طلاب و روحانيون حوزه علميه قم در مدرسه فيضيه برگزار شد

تجمع اعتراض‌آميز طلاب، اساتيد و روحانيون حوزه علميه قم در اعتراض به هتاكي ساحت قرآن كريم و مقدسات اسلام صبح امروز در مدرسه فيضيه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، طلاب و روحانيون حوزه علميه قم در اعتراض عليه فاجعه آتش‌سوزي قرآن كريم در آمريكا با تجمع در ميدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مدرسه فيضيه راهپيمايي كردند.

در اين تجمع شركت كنندگان با صدور بيانيه‌اي در جهت محكوم كردن حادثه آتش‌سوزي قرآن تاكيد كردند؛

- ما طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه با نصب‌العين قرار دادن پيام رهبر فرزانه و بيانات مراجع عظام و همچنين منويات بنيانگذار انقلاب اسلامي كه همواره نسبت به توطئه دشمنان هشدار دادند با تشكر جهادي و بسيجي اعلام مي‌داريم از ملت ايران و همه آزادگان جهان مي‌خواهيم كه شجاعانه در برابر جبهه استكبار تمام قد ايستاده و انزجار و نفرت خود را از اين حركت شيطاني آنها اعلام نمايند.

- از نهادها و سازمان‌هاي اسلامي به خصوص سازمان كنفرانس اسلامي و سران كشورهاي اسلامي مي‌خواهيم به توصيه مقام معظم رهبري مبني بر تشكيل جبهه متحده اسلامي روي آورده و سدي عظيم را در برابر متجاوزان به اسلام ايجاد نمايند.

- از مسوولان نظام به ويژه از مسوولان دستگاه ديپلماسي مي‌خواهيم با تصميمات عزت‌مدارانه و نصب‌العين قرار دادن پيام رهبري اقدامات شايسته را به نيات از ملت ايران انجام داده و حق ملت ايران را مطالبه كنند.

- ما طلاب و روحانيون حوزه علميه قم به حكم وظيفه شرعي خود براي تحقق اهداف قرآن و اسلام براساس فرامين مقام معظم رهبري از هرگونه تلاشي فروگذار ننموده و آمادگي خود را هم در عرصه پاسخ‌گويي به شبه‌افكنان و هم درعرصه جهاد رزمي اعلام مي‌داريم.

لازم به ذكر است، آيت‌الله سعيدي امام جمعه موقت قم نيز در اين تجمع به ايراد سخنراني پرداخت و در پايان نيز طوماري در جهت محكوم كردن اين حادثه توسط طلاب حوزه علميه امضا شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha