• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-00816
  • خبرنگار : 71368

سرشاخه يك شركت هرمي ربوده شد

سرشاخه يك شركت هرمي ربوده شد

اعضاي يك شركت هرمي كه اقدام به ربودن سرشاخه خود كرده بودند توسط ماموران نيروي انتظامي دستگيرشدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ جواني در 19 مرداد امسال با حضور در كلانتري 160 خزانه به مأموران گفت كه با خودروي برادريش و به همراه وي براي انجام يك ملاقات كاري به آدرسي در خيابان فدائيان اسلام رفته بويم كه ناگهان در محل ملاقات 6 تن كه گويا برادرم را از قبل مي‌شناختند با مشت، لگد و چاقو به جان ما افتادند؛ من موفق به فرار از دست آنها شدم اما آنها برادرم را به همراه ماشينش با خود بردند.

با تشكيل پرونده مقدماتي، شاكي به كارآگان گفت كه برادرش چندي پيش با يك شركت هرمي آشنا شده بود كه پس از بسته شدن دفتر كار اين شركت، ميان تعدادي از اعضاي شركت و برادرش اختلافاتي ايجاد شد؛ اين افراد چندين بار برادرم را تهديد كرده بودند.

تحقيقات كارآگاهان درباره شناسايي متهمان ادامه داشت تا اينكه فردي كه مورد ربايش قرار گرفته بود به نام محسن به همراه برادرش در اداره يازدهم حضور يافت و درباره ربايش خود و سرقت خودرو شخصي‌اش به كارآگاهان گفت كه ضاربان پس از ربودن وي، او را به پاكدشت برده و او را مجبور به تنظيم قرارداد فروش خودرو كرده و پس از آن مالباخته را در خيابان خاوران رها كردند.

محسن درباره علت و انگيزه اين افراد در ربودن وي و سرقت خودرو گفت كه دوسال پيش از طريق يكي از دوستانم وارد يك شركت هرمي شدم. دوستم كه يكي از سرشاخه‌هاي اصلي شركت بود عنوان كرد در صورت معرفي افراد جديد مورد اعتماد، شركت مبلغي را به عنوان درصد به من پرداخت خواهد كرد و اين در حالي بود كه با وجود معرفي اين 6 تن يعني متهمان پرونده حتي يك ريال هم از سوي شركت پرداخت نشد و پس از جلب اين شركت اين افراد به سراغ من آمده و از من طلب پول مي‌كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي در 26 مرداد ماه در يك عمليات ضربتي، هر 6 متهم را دستگير و خودروي OPIRUS متعلق به مالباخته نيز از پاركينگ محل سكونت يكي از متهمان كشف و به پليس آگاهي منتقل كردند.

متهمان پس از انتقال به اداره پليس با اعتراف به ربايش محسن و تنظيم اجباري قرارداد فروش خودرو، انگيزه خود را تصفيه حساب مالي با محسن عنوان كردند.

سرهنگ كارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به تكميل پرونده و اعترافات صريح متهمان درباره آدم‌ربايي و سرقت خودرو پرونده جهت صدور دستور قضايي در اختيار دادسرا قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha