• چهارشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۸۸ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8808-01271.139071

قهرودي: اميدواريم معطلي‌ها در فرودگاه مدينه سريع‌تر حل شوند ري‌شهري: برنامه‌ريزي‌ها در راستاي تقويت بصيرت‌اند

رييس سازمان حج و زيارت گفت: در تلاش هستيم، مشكلات موجود در مدينه برطرف شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به مدينه‌ي منوره، مصطفي خاكسار قهرودي در فرودگاه مدينه و در جمع خبرنگاران بيان كرد: تأخير و معطلي‌ها در فرودگاه مدينه ممكن است سبب تأخير در پروازهاي ايران به مدينه شوند. اميدواريم اين مشكلات هرچه سريع‌تر حل شوند.

وي افزود: اين مشكل جدي نيست و اميدواريم امروز اين مسأله برطرف شود.

آيت‌الله محمد محمدي ري‌شهري ـ نماينده‌ي ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني ـ نيز در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از ورود به فرودگاه مدينه، اظهار داشت: خدا را شكر مي‌كنيم كه به ما توفيق داد، يك‌سال ديگر در ضيوف الرحمان باشيم. برنامه‌اي كه بعثه‌ي مقام معظم رهبري دارد، همان برنامه‌اي است كه مقام معظم رهبري در رهنمودهاي‌شان در ديدار با كارگزاران حج داشتند و در رأس رهنمودها، تأكيد بر وحدت كلمه‌ي امت اسلام است.

وي ادامه داد: برنامه‌هايي كه داريم، در راستاي دوستي، هم‌دلي، هماهنگي و الفت است و انتظار ما از رسانه‌هاي داخلي و خارجي اين است كه تلاش كنند، در اين جهت، اخبار را سمت و سو دهند و به آنچه رسانه‌هاي بيگانه و مخالف جمهوري اسلامي ايران بيان مي‌كنند، توجه نكنند. ما چيزي به‌جز دوستي و محبت و وحدت جوامع اسلامي در برابر دشمنان اسلام نمي‌خواهيم.

او بيان كرد: برنامه‌هاي ما همان برنامه‌هاي سال‌هاي گذشته‌اند؛ ولي با توجه به نكته‌اي كه مقام معظم رهبري در چند سخنراني اشاره و بر تقويت بصيرت جامعه تأكيد كردند، جامعه‌ي منتظر در واقع جامعه‌ي با بصيرت است و هرچه بصيرت و بينش جامعه قوي‌تر شود، براي حكومت جهاني اسلام، آمادگي بيش‌تر مي‌شود.

ري‌شهري افزود: برنامه‌ريزي‌ها در راستاي تقويت بصيرت‌اند و منتظران واقعي، آن‌هايي هستند كه بصيرت و بينش دارند. نخستين نكته‌اي كه انسان‌هاي با بينش در داخل و خارج از كشور بر آن تأكيد مي‌كنند، اين است كه وحدت و هم‌دلي در داخل ايران و همه‌ي كشورهاي اسلامي تقويت شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha