• یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۸۸ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8807-02413

نادران در جمع خبرنگاران: شكايتي از بنده به كميسيون اصل 90 واصل نشده است

نادران در جمع خبرنگاران: 
شكايتي از بنده به كميسيون اصل 90 واصل نشده است

نماينده‌ي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در واكنش به خبر شكايت از وي از سوي رحيمي به كميسيون اصل نودم قانون اساسي، گفت: شكايتي از بنده به كميسيون اصل 90 واصل نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، الياس نادران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از آنكه شنيدم آقاي رحيمي از بنده به كميسيون اصل نود شكايت كرده است، به كميسيون مراجعه كردم و متوجه شدم اين شكايت به كميسيون واصل نشده است و مسوولان كميسيون از اين شكايت خبر ندارند.

وي در پاسخ به اين اين‌كه آيا مدارك خود را به طور كامل به كميسيون اصل 90 ارايه كرده‌ايد، اظهارداشت: ما پيگير موضوع هستيم و اسنادي كه در اين رابطه داشته‌ايم به كميسيون اصل 90 ارايه كرديم و بعد از آن هم اگر لازم باشد ،اسناد جديدي ارايه خواهيم كرد.

نادران همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا موضوع را از كميسيون‌هاي ديگر مانند آموزش و تحقيقات پيگيري نمي‌كنيد، تصريح كرد: كميسيون‌هاي ديگر مجلس نيز پيگير موضوع شده‌اند.

نماينده‌ي مردم تهران در خانه‌ي ملت، در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين‌كه شما اعلام كرديد كه مشكل رحيمي فقط مدرك نيست، بلكه مشكلات ديگري هم دارد كه بايد به اطلاع مردم برسد؛ چرا در اين رابطه اقدام نمي‌كنيد، گفت: اين كار وظيفه من نيست.

نادران در پاسخ به اين‌كه چرا به اين ميزان مساله مدرك معاون اول براي شما مهم است، گفت: موضوع گرفتن مدرك نيست، بلكه جعل مدرك است، جعل مدرك غير از جعلي بودن مدرك بودن است.

اين نماينده‌ي اصولگرا در پاسخ به اين سوال كه چرا مساله را از مراجع قضايي پيگيري نمي‌كنيد؟ گفت: اين كار از طريق مراجع دادگاهي در حال اقدام است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha