• جمعه / ۱۶ آذر ۱۳۸۶ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 8609-07595

رييس انجمن بيوتكنولوژي ايران: «ايسنا» پيشگام انتشار اخبار علمي و دانشگاهي كشور است «ايسنا» منعكس‌كننده ديدگاه‌هاي مختلف در حوزه علم و فن‌آوري است

رييس انجمن بيوتكنولوژي ايران:
«ايسنا» پيشگام انتشار اخبار علمي و دانشگاهي كشور است
«ايسنا» منعكس‌كننده ديدگاه‌هاي مختلف در حوزه علم و فن‌آوري است

رييس انجمن بيوتكنولوژي ايران با تقدير از پيشتازي و نقش ويژه ايسنا در انعكاس گسترده اخبار فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي كشور از جمله در حوزه زيست ‌فن‌آوري تاكيد كرد: انعكاس اخبار پيشرفت‌ها و دستاوردهاي علمي، پژوهشي و فن‌آوري كشور، شوق پيشرفت‌هاي تازه را در جامعه علمي برانگيخته و در رشد و توسعه كشور اثرگذار بوده است.

دكتر محمد علي ملبوبي همزمان با‌ 16 آذر و پايان هشتمين سال تاسيس ايسنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار «علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با مثبت ارزيابي كردن عملكرد هشت ساله اين خبرگزاري در توسعه فضاي رسانه‌يي كشور اظهار كرد: ايسنا به عنوان يك خبرگزاري با جايگاه فرهنگي، وظيفه اطلاع‌رساني و انعكاس اخبار جامعه فرهنگي در حوزه علم و فن‌آوري را بر دوش دارد و مطمئنا همچنان كه تاكنون به اثبات رسانده، اين وظيفه را به خوبي به انجام خواهد رساند.

وي با بيان اينكه ايسنا در زمينه انعكاس اخبار و مباحث مختلف مطرح در حوزه فن‌آوري‌هاي نو به ويژه زيست‌فن‌آوري به خوبي به رسالت خود عمل كرده است، خاطرنشان كرد: چون بيوتكنولوژي در دنيا به عنوان زمينه‌اي جديد در دنياي فن‌آوري مطرح است، طبعا جريانات مخالفي نيز در مقابل آن وجود دارد كه نظرات و ديدگاه‌هاي متفاوتي دارند كه بايد همه ديدگاه‌ها از طريق خبرگزاري‌هايي مانند ايسنا منعكس شوند.

رييس انجمن بيوتكنولوژي ايران افزود: در جهان فعلي، علم و فن‌آوري حرف اول را مي‌زند و ما وقتي حرفي براي گفتن در سطح جهاني خواهيم داشت كه رشد كافي در علم و فن‌آوري داشته باشيم.

دكتر ملبوبي تصريح كرد: در چنين موقعيتي جايگاه ايسنا به عنوان يك خبرگزاري در جامعه علمي و فرهنگي به خوبي روشن است. انعكاس مناسب اخبار از سوي ايسنا به رشد و توسعه كشور كمك مي‌كند و باعث مي‌شود تا جوانب مختلف فن‌آوري‌ها از جمله زيست فن‌آوري براي مردم آشكار شود و پيشرفتهايي كه داريم به اطلاع مردم و مسوولان برسد و در جهان به خوبي منعكس شود زيرا انعكاس پيشرفت‌ها مشوق پيشرفت‌هاي جديد است. چيزي كه ما در چهار، پنج سال گذشته شاهد آن بوديم.

وي در ادامه با اشاره به نقش ايسنا در شكل‌گيري فضاي گفت‌وگو و تعامل و گسترش آزاد‌انديشي در كشور اذعان كرد: به طور كلي خبرگزاري‌ها با انعكاس اخبار و گزارش‌ها اين امكان را فراهم مي‌كنند تا افراد در اقشار مختلف جامعه در جريان امور قرار بگيرند در اين راستا با توجه به اين كه اخبار علمي ايسنا اين را مرتبا دنبال مي‌كنم اين خبرگزاري را منبعي مي‌دانم كه پيشرفت‌هاي ما را در زمينه علم و فن‌آوري - هم در ايران و هم در جهان و هم ايران در جهان - به خوبي منعكس مي‌كند و اين براي من مهمترين شاخصه ايسنا بوده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha