• یکشنبه / ۴ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8609-01561
  • خبرنگار : 71251

*ايسنا ـ 8 سال حضور* استاد دانشگاه: ايسنا تفكر زلال و ناب دانشجويي خود را حفظ كرده است ايسنا انتخاب اول كساني است كه خواهان اخبار ناب هستند

يك كارشناس اقتصاد كشاورزي معتقد است: رنگ صداقت در بيان اخبار و ديدگاه‌هاي ايسنا مشهود است و اين خبرگزاري مركز ثقلي است براي كساني كه به دنبال اخبار صادقانه و كمتر سياسي كاري هستند.

دكتر ناصر شاهنوشي - عضو هيات علمي دانشگاه فردوسي مشهد - در آستانه 16 آذر و پايان هشتمين سال فعاليت ايسنا در گفت‌وگو با خبرنگار دامپروري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: شاكله شكل‌گيري ايسنا به دليل اينكه مبتني بر نهال دانشجويي است شالكه مقدسي است، چراكه دانشجويان در اين سن از پاكي و صداقت بيشتري نسبت به ديگر سنين برخوردار هستند. اين خبرگزاري با پشتوانه فكري و معنوي دانشجويي فعاليت خود را به خوبي آغاز كرد و در روند سال‌هاي فعاليتش به يك خط مشي ثابت و اصول مشخصي پايبند بوده و طبق آن حركت كرده است.

وي با بيان اينكه ايسنا طي يكي - دو سال اخير به سمت رفتاري محافظه كارانه سوق يافته است، تاكيد كرد: با اين وجود اين رسانه هنوز شاكله اصلي خود را كه تفكر زلال و ناب دانشجويي بوده حفظ كرده و به آن پايبند است.

شاهنوشي افزود: ايسنا مي‌تواند فصل‌الخطابي بين نيروهاي فكري كشور باشد كه صحت اخبارش را پذيرا هستند؛ چراكه اخبار اين خبرگزاري جهت‌گيري خاص غليظي ندارد و تاكنون اصول خود را به خوبي حفظ كرده است و اگر بتواند به مواضع و چارچوب قبلي خود پافشاري كند، آينده بسيار روشني خواهد داشت.

اين كارشناس كشاورزي تصريح كرد: ايسنا با حمايت از جريان تفكر آزاد خود تاكنون در بين ديگر خبرگزاري‌ها بسيار موثر و مورد قبول بوده است و با توجه به اينكه به جريان فكري ناب و زلال دانشجويي وابسته است مخاطبان حفظ صداقت در اخبار اين رسانه را توقع دارند.

اين استاد دانشگاه اظهار كرد: ايسنا انتخاب اول كساني است كه خواهان اخبار ناب و دست اول هستند.

وي در پايان توانمند بودن خبرنگاران را از ديگر علل موفقيت اين خبرگزاري دانست و افزود: خبرنگاران ايسنا عليرغم سن كم از دايره اطلاعات قابل قبولي نسبت به موضوعات برخوردار هستند كه يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت و سربلندي اين رسانه بوده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha