• جمعه / ۱۸ آبان ۱۳۸۶ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8608-09655

نمايشگاه لندن؛ يكي از مهم‌ترين عرصه‌هاي معرفي ايران مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها: حضور كم‌رنگ ايران‌اير فعاليت ديگر شركت‌كنندگان را كم‌اعتبار مي‌كند

نمايشگاه لندن؛ يكي از مهم‌ترين عرصه‌هاي معرفي ايران
مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها:
حضور كم‌رنگ ايران‌اير فعاليت ديگر شركت‌كنندگان را كم‌اعتبار مي‌كند
مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري از حضور ايران در نمايشگاه WTM لندن از 21 تا 24 آبان‌ماه خبر داد. محمدحسين برزين در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نمايشگاه گردشگري لندن را از مهم‌ترين و جدي‌ترين عرصه‌ها براي حضور و معرفي ايران دانست و افزود: اين نمايشگاه يكي از تخصصي‌ترين محل‌هاي حضور دست‌اندركاران گردشگري است، به‌طوري كه سال گذشته، 46 هزار و 945 شركت‌كننده از 202 كشور جهان در آن حضور يافتند. وي بيان كرد: حضور موفق ايران در شش نمايشگاه گردشگري گذشته، موجب شد تا بسياري از كشورهاي جهان، عزم جدي ايران را براي توسعه‌ي گردشگري باور كنند. به همين دليل، در تلاش هستيم تا با قدرت در نمايشگاه جهاني لندن حضور پيدا كنيم و اين باور را به ديگران نيز اثبات كنيم. برزين از برگزاري شب ايراني در نمايشگاه لندن خبر داد و گفت: از هم‌اكنون قراردادهاي بسياري را براي توسعه‌ي همكاري‌ها با شركت‌كنندگان نمايشگاه تدارك ديده‌ايم. او ادامه داد: يك مجله‌ي گردشگري همراه معرفي آژانس‌هاي شركت‌كننده در نمايشگاه لندن در شمارگان پنج هزار نسخه به زبان انگليسي در كنار 2500 نسخه DVD از جاذبه‌هاي ايران و دو هزار واحد نقشه با ارايه‌ي اطلاعات از هشت اثر ثبت جهاني كشور، از جمله اقلام تبليغاتي هستند كه در كنار بروشور، پوستر، كاتالوگ و مولاژ در ميان شركت‌كنندگان نمايشگاه لندن توزيع مي‌شوند. مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري به حضور 16 شركت‌كننده‌ي داخلي در نمايشگاه WTM لندن اشاره و اظهار كرد: مجرب‌ترين آژانس‌هاي گردشگري همراه نمايندگاني‌ از هتل‌ها، ايرلاين‌ها و معاونت صنايع دستي در اين نمايشگاه حضور مي‌يابند. وي با گله كردن از حضور كم‌رنگ ايران‌اير به‌عنوان رسمي‌ترين شركت هواپيمايي كشور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري، افزود: حضور كم‌رنگ ايران‌اير موجب كم‌اعتباري فعاليت ديگر شركت‌كنندگان ايراني در نمايشگاه‌ها مي‌شود. او اضافه كرد: حمل و نقل هوايي يكي از مهم‌ترين اركان بسته‌هاي مسافرتي است كه حضور نيافتن پرشور و پرحجم رسمي‌ترين نماينده‌ي هواپيمايي كشور سبب مي‌شود، ديگر كشورها و دست‌اندركاران بزرگ گردشگري، تلاش مجدانه‌ي ايرانيان را براي توسعه‌ي همكاري‌هاي گردشگري ناديده بگيرند. به گفته‌ي برزين، امسال در نمايشگاه WTM لندن، ايران در غرفه‌اي 150 متري با نخستين طراحي نمايشگاهي كشورهاي اروپايي حضور مي‌يابد و طراحي آن برگرفته از المان‌هاي تاريخي و معماري ايراني اسلامي است. به گزارش ايسنا، نمايشگاه بين‌المللي گردشگري WTM لندن در بيست و هشتمين دوره‌ي برگزاري خود از 12 تا 15 نوامبر (21 تا 24 آبان‌ماه) برگزار مي‌شود. اين نمايشگاه در سال 2006 بيش از 22 هزار بازديدكننده‌ي تخصصي داشت و بيش از سه هزار خبرنگار از سراسر جهان آن‌را پوشش خبري دادند. به همين دليل، مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي توريستي اميدوار است، ايران در شرايطي آرماني و پس از حضور در شش نمايشگاه گردشگري همراه با كسب مقام برتر تبليغات و انتخاب مردمي در تايلند از ميان 401 كشور جهان، در نمايشگاه لندن نيز حضوري تاثيرگذار بتواند داشته باشد. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha