• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۳۸۶ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8604-02939

مرد معتاد به قتل پدرش با ضربات چاقو معترف شد

مرد معتاد به قتل پدرش با ضربات چاقو معترف شد

مرد معتادي كه پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در جريان همكاري برادرش با پليس، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، ساعت 12 بيست و نهم خرداد ماه سال جاري، خبر قتل مردي در بنگاه املاك «نور» واقع در خيابان «امام‌خميني (ره)» به كلانتري 108«نواب» گزارش شد.

با حضور ماموران در محل مشخص شد: مرد 63 ساله به نام «قربانعلي» كه در بنگاه املاك كار مي‌كند با سه ضربه چاقو به گردن و سينه و شكمش به قتل رسيده است.

با ارجاع پرونده از شعبه چهارم دادسراي امور جنايي به اداره ويژه قتل پليس آگاهي تهران در جريان بررسي كارآگاهان مشخص شد كه پسر جوان مقتول به نام «محمد» با وي اختلاف داشته است.

به اين ترتيب جست‌وجو براي دستگيري متهم 29 ساله در حالي آغاز شد كه همسايه‌هاي مغازه مقتول اعلام كردند: وي معتاد به مواد مخدر بوده و هم اكنون نيز متواري است.

تحقيقات پليس از دوستان و آشنايان مقتول به شناسايي خانه‌اي در خيابان «حبيب‌اللهي» منجر شد؛ در اين ميان برادر متهم به قتل به‌نام«علي» در بازجويي‌هاي پليس اظهار كرد كه «محمد»، پدرش را به قتل رسانده و هم اكنون در اين خانه مخفي شده است.

گزارش خبرنگار ايسنا از اين پرونده حاكيست: با اطلاعات به دست آمده، ماموران پليس بامداد پنجم تير ماه به محل مراجعه و متهم را دستگير كردند.

پسر متهم به پدركشي پس از انتقال به پليس آگاهي به ماموران گفت: آن روز با همسرم درگير شدم و پس از جر وبحث با او در حالي كه عصبي بودم به محل كار پدرم رفتم و به خاطر اختلافات قبلي با او درگير شدم و چند ضربه چاقو به بدنش زدم.

وي ادامه داد: به دليل اعتياد به مواد مخدر از مدتها قبل بيكار شده‌ام و علت درگيري و اختلافات نيز بر سر همين موضوع بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha