• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-14865
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی ایران

/همزمان با هفته خوابگاهها/ مدير امور خوابگاه‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران: فضاي خوابگاهي هر دانشجو 15 متر مربع است فاز اول آشپزخانه صنعتي كوي افتتاح شد

مدير امور خوابگاه‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران با تشريح برنامه‌هاي دانشگاه در هفته خوابگاهها، از راه‌اندازي 2 دستگاه خودپرداز (ATM) در كوي، اهداي يك جلد كتاب به اتاقها ، برگزاري مسابقات كتبي بهداشتي و واكسيناسيون دانشجويان در برابر هپاتيت B و كزاز در كوي دانشگاه خبر داد.

دكتر احمدرضا صادقي، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران- واحد علوم پزشكي تهران گفت: انجام نظرسنجي و نيازسنجي جامع از دانشجويان، برگزاري کارگاه مشاوره در خانه فرهنگ كوي و افتتاح مركز مشاوره و راهنمايي دانشجويان (شعبه كوي)، توزيع بروشورها و بسته‌هاي آموزشي مختلف از ديگر برنامه‌هاست.

وي همچنين از افتتاح‌ فاز اول آشپزخانه صنعتي كوي و برگزاري جشنواره «بهترين غذاي محلي و خوابگاهي» در كوي دانشگاه خبر داد.

وي در خصوص وضعيت خوابگاه و ظرفيت پذيرش دانشجو در مهر ماه گفت: وضعيت دانشگاه علوم پزشكي تهران از لحاظ سرانه فضاي فيزيكي نسبت به كل كشور و دانشگاه‌هاي ديگر، وضعيت قابل قبول و مناسبي است. به نحوي كه دانشگاه علوم پزشكي تهران داراي 43 هزار و پانصد متر فضاي خوابگاهي است كه اگر اين رقم را تقسيم بر 3 هزار دانشجو كنيم براي هر فرد نزديك به 15 متر مربع فضاي خوابگاهي وجود دارد.

ضمن اينكه به دانشجويان در خوابگاه‌ها امكانات ويژه‌اي از قبيل يخچال داخل هر اتاق داده شده است. در سال گذشته با همکاري شهرداري تعدادي کولر و ماشين لباسشويي تحويل شده و با پيگيري شوراي شهر ميز و تخت و صندلي در حال تحويل به خوابگاه است.

وي افزود: هر چند كه دانشگاه از لحاظ سرانه فضاي فيزيكي در وضعيت نرم قرار دارد اما تلاش ما در جهت كم كردن تراكم دانشجويان است از اين رو خوابگاهي با ظرفيت 64 نفر خريداري شده كه براي اول مهرماه آماده پذيرش دانشجويان است. همچنين 2 ساختمان ديگر نيز به زودي به خوابگاه دانشجويان تحويل داده خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha