• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۸۵ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8509-18145

نماينده خرم‌آباد: در صورت عدم تخصيص اعتبار احياء قلعه فلك الافلاك در متمم، راهي جز تحصن در خانه ملت باقي نمي‌ماند

نماينده خرم‌آباد در خانه ملت در نطق پيش از دستور خود، ضمن تسليت شهادت امام جواد (عليه‌السلام) به روز 24 آذرماه به عنوان روز حماسه و اقتدار ملي اشاره كرد و گفت: در اين روز همه آمدند تا با عزمي جزم، گام‌هايي استوار و باصلابت، پرشور، آگاهانه و مسوولانه، سردي را به گرمي و آذر را به گلستان، تهديد دشمن را به فرصت، اعتماد ملي را افزون، آرامش عمومي را دو چندان، ‌حدود حداكثري را افزايش و دشمن را مأيوس و نظام اسلامي را بيمه كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، قدرت الله ايماني، با تبريك شكوه وفاق ملي در انتخابات، اين پديده مبارك را يكي از آثار مثبت تجميع انتخابات دانست.

اين عضو كميسيون اصل نود قانون اساسي مجلس با اشاره به عدم اجراي برخي مصوبات مجلس توسط دولت به بند 3 تبصره 8 قانون بودجه 84 كل كشور اشاره كرد و اظهار داشت: طبق اين بند دولت موظف بود تا به منظور تملك آثار تاريخي و فرهنگي كشور با اولويت قلعه فلك الافلاك خرم آباد و شهر تاريخي توسط مبلغ 110 ميليارد تومان به صندوق احياء و بهره‌برداري از آثار مذكور واريز نمايد، اما متأسفانه علي‌رغم تلاش‌ها و پيگيري‌هاي به عمل آمده اين مصوبه از ابتداي سال 84 تاكنون اجرا نشده است.

به گفته‌ي وي، اين مهم در متمم بودجه 84 لحاظ نشد، لذا اگر در متمم بودجه 85 نيز تخصيص پيدا نكند، تمامي تلاش‌هاي صورت گرفته بي ثمر مانده و در جهت احقاق حق هيچ راهي جز تحصن در خانه ملت باقي نمي‌ماند.

ايماني به عملكرد برخي وزارتخانه نيز اشاره كرد و گفت: متأسفانه عملكرد برخي وزارتخانه‌ها مناسب نيست، لذا چاره‌انديشي در اين خصوص ضروري خواهد بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha