• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۸۵ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8504-06795
  • منبع : نمایندگی گیلان

خبرنگاران چيني در گفت‌وگو با ايسنا: تنوع آب و هوايي و اقليم ايران براي ما غير قابل تصور بود در چين مردم نمي‌دانند که ايرانيان چقدر خوب و مهمان‌نواز هستند!

خبرنگاران چيني در گفت‌وگو با ايسنا:
تنوع آب و هوايي و اقليم ايران براي ما غير قابل تصور بود
در چين مردم نمي‌دانند که ايرانيان چقدر خوب و مهمان‌نواز هستند!

تمام تبليغات منفي که عليه ايران در بسياري از خبرگزاري هاي جهان وجود دارد، بي پايه و اساس است و کاملا با آن چيزي که مشاهده کرديم، متفاوت است.

خبرنگاران چيني در بازديد از مناطق گردشگري گيلان در ماسوله در گفتگو با خبرنگار  ايسنا اظهار داشتند: قبل از اينکه به ايران بياييم بسيار تحت تاثير خبرگزاري هاي مهم دنيا بوديم و واقعا احساس ناراحتي و نگراني مي کرديم ولي بعد از اينکه به ايران آمديم و مردم اين کشور را ديديم، نه تنها احساس امنيت کامل کرديم بلکه متوجه شديم که ايرانيان بايد با تبليغات مثبت خود، تبليغات منفي را خنثي کنند.

يکي از اين خبرنگاران ادامه داد: اين امر بايد با سرعت بسيار زياد صورت گيرد ما نيز هنگامي که به کشور خود بازگشتيم، حتما در گزارشات خود اين خوبي ها و احساس مثبت خود را منتقل خواهيم کرد.

خبرنگار مجله زان چين گفت: ما حتي در خصوص حقوق زنان در اين کشور ناراحت بوديم و خيلي دوست داشتيم در اين مورد تحقيق کنيم و با توجه به برخوردهايي که با ايرانيان داشتيم، متوجه شديم که نه تنها هيچ مشکلي نيست، بلکه خيلي رضايت بخش است و اصلا جاي هيچ نگراني در مورد حقوق زنان وجود ندارد.

يکي ديگر از خبرنگاران چيني گفت: ما هيچ گونه تصويري از ايرانيان نداشتيم در کشور ما مردم نمي دانند که ايرانيان چقدر خوب و مهمان نواز هستند من فکر مي کنيم که بايد به اينجا سفر کنند تا با اين موضوع آشنا شوند و اين هم واقعا براي همه مردم غير ممکن است.

وي ادامه داد: ايران مانند مراوريدي است که در بين آشفته بازار برخي از کشورهاي همسايه گم شده است. ايران کشوري است که همه چيز را براي رونق گردشگري در خود دارد و فقط بايد تبليغات وسيع داشته باشد. کشور ايران با اين تنوع آب و هوايي و اقليم، کشوري چهار فصل است که اين موضوع براي ما غير قابل تصور بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha