• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۸۵ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8503-09504

ايسنا به عنوان رسانه برتر كنفرانس جهاني UNWTO انتخاب شد عليرضا سجادپور: بدون اتكا به رسانه‌ها هيچ پديده‌اي جهاني نمي‌شود

ايسنا به عنوان رسانه برتر كنفرانس جهاني UNWTO انتخاب شد
عليرضا سجادپور:
 بدون اتكا به رسانه‌ها هيچ پديده‌اي جهاني نمي‌شود
سيد عليرضا سجادپور - معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري - امروز در نشستي با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري، به معرفي رسانه‌هاي برتر در نخستين كنفرانس گردشگري و صنايع دستي و تشريح نتايج برگزاري آن پرداخت. به گزارش خبرنگار ايسنا، در اين جلسه از فعاليت كليه‌ي رسانه‌ها در خصوص پوشش خبري نخستين كنفرانس صنايع دستي و گردشگري قدرداني و خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا)، به عنوان رسانه‌ي برتر كنفرانس UNWTO در اهتمام به طرح اخبار، تحليل‌هاي راهبردي و توليد ديدگاه‌هاي اين كنفرانس معرفي و لوح تقدير كنفرانس جهاني صنايع دستي و گردشگري به علي مومن لو از ايسنا اهدا شد. همچنين از روزنامه‌هاي آفرينش، تفاهم، سرمايه، جام و جم، جهان صنعت، و جهان اقتصاد تقدير به عمل آمد. سجادپور در ادامه گفت: از نتايج برگزاري كنفرانس جهاني صنايع دستي و گردشگري در ايران علاوه بر دائمي‌شدن دبيرخانه‌ كنفرانس در تهران، اين بود كه ايران به عنوان عضو هيات اجرايي اين مجمع انتخاب شده است. وي ادامه داد: تمامي‌مسوولان و دست اندركاران unwto كه در جريان برگزاري كنفرانس صنايع دستي و گردشگري در كشورمان حاضر بودند، تاكيد كردند كه ايران با توجه به توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي ويژه‌ي گردشگري و تاريخي خود، بايد يكي از اعضاي اجرايي اين كنفرانس باشد. به گفته‌ي وي، تنها تعداد معدودي از كشورهاي جهان كه داراي جايگاه ويژه در گردشگري هستند، در هيات اجرايي unwto جاي دارند. معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به نقش رسانه‌ها در نشان دادن جايگاه ايران در صنايع دستي و گردشگري اشاره كرد و افزود: مطمئنا بدون اتكا به رسانه‌ها هيچ پديده‌اي جهاني نمي‌شود، به طوري كه رضايت مندي تمامي‌دست اندركاران و حاضران كنفرانس unwto كه شامل نخبگان و كارشناسان بيش از 40 كشور جهان را مي‌توان حاصل فعاليت بي وقفه‌ي رسانه‌ها دانست. سجادپور تاكيدكرد: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري با سياست‌گذاري و برنامه‌هاي كلان در اين دو حوزه با شيب تندي به فعاليت ادامه مي‌دهد و طبيعي است كه نگاه‌هاي انتقادي و تاييدي آن‌ها در پيشبرد اهداف سازمان بسيار موثر است. در ادامه اين نشست، هم چنين سعيد الهي به عنوان مشاور ارتباطات معاونت فرهنگي و ارتباطات معرفي شد انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha