• یکشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۸۵ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8501-15196

يك بلاگر تاكيد كرد: توسعه‌ي صنعت توريسم از طريق اطلاع‌رساني مجازي و اينترنتي موثرتر از ديگر راهكارهاست

يك بلاگر تاكيد كرد: 
توسعه‌ي صنعت توريسم از طريق اطلاع‌رساني مجازي و اينترنتي موثرتر از ديگر راهكارهاست
يك بلاگر گفت: معرفي و توسعه‌ي صنعت توريسم از طريق اطلاع رساني مجازي و اينترنتي بسيار موثرتر از ديگر راهكارهاست . مجيد توكلي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اين كه امروزه دنيا به سمت تبليغات اينترنتي و مجازي رفته است، گفت: تاثير وبلاگ نيز همچون ديگر تكنولوژي‌هاي جديد، از نشريات، راديو و تلويزيون بيشتر است . وي با اشاره به اين كه در حال حاضر حركت‌هاي خوبي از سوي بلاگر‌ها براي توسعه صنايع دستي و گردشگري انجام شده است، راه اندازي و معرفي سايت‌هاي اين حوزه به سازمان‌هاي جهاني گردشگري را از مهم‌ترين راهكار توسعه صنعت توريسم دانست . وي همچنين گفت: معرفي جذابيت‌هاي و جزئيات صنايع دستي به جاي نمايش صرف كليات آن‌ها، از ديگر راه‌ها براي توسعه گردشگري و صنايع دستي در كشور است . انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha