يك بلاگر تاكيد كرد: توسعهي صنعت توريسم از طريق اطلاعرساني مجازي و اينترنتي موثرتر از ديگر راهكارهاست
يك بلاگر گفت: معرفي و توسعهي صنعت توريسم از طريق اطلاع رساني مجازي و اينترنتي بسيار موثرتر از ديگر راهكارهاست .
مجيد توكلي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اين كه امروزه دنيا به سمت تبليغات اينترنتي و مجازي رفته است، گفت: تاثير وبلاگ نيز همچون ديگر تكنولوژيهاي جديد، از نشريات، راديو و تلويزيون بيشتر است .
وي با اشاره به اين كه در حال حاضر حركتهاي خوبي از سوي بلاگرها براي توسعه صنايع دستي و گردشگري انجام شده است، راه اندازي و معرفي سايتهاي اين حوزه به سازمانهاي جهاني گردشگري را از مهمترين راهكار توسعه صنعت توريسم دانست .
وي همچنين گفت: معرفي جذابيتهاي و جزئيات صنايع دستي به جاي نمايش صرف كليات آنها، از ديگر راهها براي توسعه گردشگري و صنايع دستي در كشور است .
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات