• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 8501-05629
  • خبرنگار : 71031

وزير بهداشت در جمع خبرنگاران خبر داد: نظام‌مند شدن آگهي‌هاي پزشكي و جراحي‌هاي زيبايي اضافه‌شدن 140 تخت سوختگي تا شهريور ماه

وزير بهداشت در جمع خبرنگاران خبر داد: 
نظام‌مند شدن آگهي‌هاي پزشكي و جراحي‌هاي زيبايي
اضافه‌شدن 140 تخت سوختگي تا شهريور ماه

وزير بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشكي از افزوده شدن 140 تخت سوختگي به تخت‌هاي سوختگي كشور تا شهريور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران، دكتر كامران باقري لنكراني در حاشيه مراسم روز جهاني بهداشت در جمع خبرنگاران با بيان اين كه دو هزار تخت سوختگي در كشور كم داريم، گفت: طي هفت ماه گذشته 140 تخت سوختگي به تخت‌هاي سوختگي كشور اضافه شده است و به همين ميزان تا شهريور ماه به تخت‌هاي سوختگي كشور اضافه خواهيم كرد.

وي در ادامه با بيان اين كه بيمارستان امام خميني (ره) لرستان مقاوم نيست، گفت:‌ تنها بخش اورژانس و CCU بيمارستان امام خميني لرستان قابل اعتماد است كه بايد بيمارستان ديگري را جايگزين آن كنيم.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ادامه با بيان اين كه بايد مردم اطلاع كافي از عمل‌هاي جراحي زيبايي داشته باشند، گفت: هر عمل جراحي منفعت و مضراتي دارد كه پزشكان بايد عوارض آن را به بيمارانشان گوشزد كنند.

به گزارش ايسنا،‌ وي ادامه داد: وزارت بهداشت با همكاري سازمان نظام پزشكي، در حال نظام مند كردن جراحي‌هاي زيبايي است اما هنوز تا حد ايده‌آل فاصله داريم.

وي با بيان اينكه تجربه ايران در زلزله بم منجر به انتشار چندين كتاب و مقاله از سوي سازمان بهداشت جهاني شده است، گفت: ايران تنها كشوري است كه توانسته برنامه حمايتي را بلافاصله پس از زلزله بم اجرايي كند و بر همين اساس در زلزله لرستان هم نيروها بلافاصله وارد صحنه شدند.

لنكراني با بيان اين كه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواسته‌ايم كه آگهي‌هاي پزشكي را نظام‌مند كنند و در اين راستا با همكاري سازمان نظام پزشكي نيز برنامه‌هايي را آغاز كرديم.

وزير بهداشت با تاكيد بر اينكه درصدد هستيم ورودي دانشجويان رشته پزشكي را منطقي‌تر كنيم، گفت: براي اين كار نياز به مطالعات گسترده‌اي داريم و هنوز هيچ تصميمي در اين خصوص گرفته نشده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha