• پنجشنبه / ۳ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8501-00358

سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: آسماني ابري با احتمال رگبار پراكنده در نقاط مرتفع تهران

سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد:
آسماني ابري با احتمال رگبار پراكنده در نقاط مرتفع تهران

دماي هواي تهران در روزهاي سوم و چهارم فروردين ماه كمي تا قسمتي ابري است كه در نقاط مرتفع با افزايش موقتي ابر و احتمال رگبار پراكنده و رعد و برق همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: بر اساس نقشه‌هاي هواشناسي طي روزهاي سوم و چهارم فروردين ماه با استقرار جريانات ناپايدار تراز مياني جو در بخشهايي از غرب، مركز و دامنه‌هاي البرز، شمال و بخشهاي شرقي كشور، افزايش ابر و بارشهاي پراكنده پيش بيني مي‌شود كه در پي آن با حاكم شدن شرايط پايدار نسبي، دماي هوا به طور نسبي افزايش مي‌يابد.

بر اين اساس در روزهاي يكشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم فروردين ماه) با گذر امواج كوتاه و كم دامنه تراز مياني جو، وقوع رگبارهاي پراكنده در بخشهايي از نيمه شمالي كشور محتمل است.

از روز سه شنبه به بعد با نفوذ يك سامانه بارش زا از سمت نوار غربي كشور، بارشهاي قابل ملاحظه‌اي در كشور پيش بيني مي‌شود.

به گزارش ايسنا، دماي هواي استان تهران كمي ابري گاهي با وزش باد، در نقاط مرتفع (آبعلي و فيروزكوه) علاوه بر بارش ابر و احتمال رگبار پراكنده وجود دارد.

بيشينه و كمينه دماي هواي استان تهران در روز سوم فروردين ماه، به ترتيب 18 و 8 درجه سلسيوس است كه در كمينه نسبت به شبانه‌روز گذشته، دو درجه افزايش دما نشان مي‌دهد. همچنين بيشينه و كمينه دماي هواي شميرانات به ترتيب 16 و 4، ‌كرج 16 و 4، آبعلي 8 و 3-، فيروزكوه 12 و 2-، ورامين 19 و5 ، رباط كريم 19 و 5 و شهريار 17 و 4 درجه سلسيوس است.

به گزارش ايسنا امروز ميزان رطوبت تهران 25 و 61 درصد است.

گفتني است، در روز چهارم فروردين ماه 85 دماي هواي استان تهران،كمي تا قسمتي ابري كه در نقاط مرتفع با افزايش موقتي ابر و احتمال رگبار پراكنده و رعد و برق همراه است و بيشينه و كمينه دماي هواي تهران به ترتيب 19 و 9 است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha