• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8412-02059

/تسليت ومحكوميت فاجعه سامرا/ رييس كميته سياسي فراكسيون اصولگرايان: آمريكا و انگليس مي‌خواهند با اين اقدامات بين شيعه و سني تفرقه ايجاد كنند

/تسليت ومحكوميت فاجعه سامرا/
رييس كميته سياسي فراكسيون اصولگرايان:
آمريكا و انگليس مي‌خواهند با اين اقدامات بين شيعه و سني تفرقه ايجاد كنند

آمريكا و انگليس براي جبران خسارت‌هاي خود در كشور عراق و هم‌چنين غارت سرمايه‌ي نفتي اين كشور، با بمب‌گذاري‌ها و اهانت به مقدسات مي‌خواهند بين شيعه و سني تفرقه ايجاد كنند.

حسن سيدآبادي رييس كميته‌ي سياسي فراكسيون اصولگرايان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان مطلب بالا، اظهار داشت: با پيروزي ائتلاف يكپارچه‌ي عراق و هم‌چنين وحدتي كه بين ملت عراق وجود دارد آمريكا و انگليس سعي مي‌كند تا خسارت‌هايي كه چه از لحاظ نيروي نظامي و چه از لحاظ مالي داشته‌اند را با بمب‌گذاري جبران كنند.

وي با بيان اين‌كه آمريكا و انگليس مي‌خواهند بين شيعه و سني تفرقه ايجاد كرده تا سياست‌هاي سيطره‌طلبانه‌ي خود را پيش ببرند، گفت: اين بمب‌گذاري، اهانت به مقدسات يك مكتب است كه ملت عراق بايد با هوشياري آن را نشأت‌گرفته از دسيسه‌هاي انگليس و آمريكا بداند و با وحدت و يكپارچگي در مقابل اشغالگران ايستادگي كرده تا پيروز شود.

نماينده‌ي مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي ابراز عقيده كرد كه مسلمانان جهان نيز بايد محكوميت خود را نسبت به اين اهانت نشان دهند؛ زيرا كشوري كه تحت سيطره‌ي نظامي اشغالگراني چون آمريكا و انگليس است مورد هجمه‌ي فراوان قرار مي‌گيرد و تاكنون نيز با اتفاقاتي كه در اين كشور افتاده ماهيت ضدبشري آمريكا و انگليس براي تمام جهان آشكار شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha