• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۸۴ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: اجتماعی 1
  • کد خبر: 8409-08985
  • منبع : مطبوعات

سانحه دلخراش سقوط هواپيماي130ــ C جمعي از نهادهاي اجتماعي با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌اي حادثه سقوط هواپيماي C-130 را تسليت گفتند

جمعي از نهادهاي اجتماعي با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌اي حادثه سقوط هواپيماي C-130 و شهادت تعدادي از اصحاب رسانه‌ها و خبر را تسليت گفتند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تعدادي از اين بيانيه‌ها بدين شرح است:

شوراي اسلامي شهر تهران

«ملت بزرگ ايران اسلامي، شهروندان عزيز و شريف ايران

همه ما در غم از دست دادن فرزندانمان در سانحه هوايي شريك هستيم.

خداوند متعال ضمن علودرجات براي اين عزيزان به بازماندگان آنان صبر جميل و اجر جزيل عنايت فرمايد.

مطمئن هستيم آنان از فرزندان مخلص و زحمتكش و بي ادعاي اين نظام مقدس بودند كه وظيفه آنان آگاهي دادن بود و دفاع از اين مرز و بوم بود.

اين مصيبت عظيم را به حضور حضرت ولي عصر عج و مقام معظم رهبري و مردم شريف تهران تسليت عرض مي‌نماييم.

حضور ما در اين حادثه فقط به فعاليت عوامل شهرداري، شهردار تهران و برخي از اعضاي شورا كه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند منتهي نمي‌شود و بر حسب وظيفه خود آمادگي خويش را جهت هرگونه مساعدت و پيگيري امور اعلام مي‌داريم.

شوراي اسلامي شهر تهران»

وزارت آموزش و پرورش

«حادثه غمبار سقوط هواپيما و پرواز ملكوتي جمعي از هموطنان عزيز، به ويژه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رساني موجي تاسف و تاثر را به همراه آورد.

اينجانب همراه با خانواده بزرگ فرهنيگان كشور ضمن عرض عسليت به پيشگاه مقام معظم رهبري، ملت بزرگوار ايران، ارتش جمهوري اسلامي ايران، خانواده ارجمند خبري و رسانه‌هاي گروهي به ويژه رسانه ملي از خداوند متعال براي بازماندگان شكيبايي و براي مجروحان سلامت عاجل و براي آن افتخار آفرينان علو درجات مسالت مي‌نماييم.

محمود فرشيدي

وزير آموزش و پرورش»

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

«خبر ناگوار سقوط هواپيماي C130 ارتش جمهوري اسلامي ايران را كه موجب شهادت جمعي از اصحاب رسانه‌ها و تعدادي خبرنگار دانشجو و هموطنان عزيزمان شده ملت ايران را در آستانه 16 آذر روز دانشجو مجددا داغدار كرد. بار ديگر دانشجويان ايران به مانند اسلاف خود در يوم‌اله تاريخي 16 آذر و براي دفاع از استقلال كشور اسلامي در عرصه اطلاع‌رساني حوزه امور دفاعي، جان خود را تقديم نمودند و اثر خود را بر تارك اين واقعه تاريخي ماندگارتر كردند.

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري شهادت اين عزيزان در عرصه اطلاع‌رساني در حوزه امور دفاعي را به مقام عظماي ولايت و ملت شريف ايران بويژه جامعه دانشگاهي و رسانه‌اي كشور تبريك و تسليت عرض مي‌نمايد.

دكتر محمد مهدي زاهدي

وزير علوم، تحقيقات و فناوري»

پليس‌راه نيروي انتظامي

«با نهايت تاسف و تاثر عروج شهادت گونه جمعي از هموطنان، اصحاب رسانه و سنگربانان حريم اطلاع‌رساني كه همواره در جهت ارتقاي امنيت ترافيكي با پليس‌راه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همكاري نزديك داشته و نقش ارزشمند‌شان هرگز فراموش شدني نيست و اين بار در كنار جان بركفان ارتش جمهوري اسلامي ايران به قصد انعكاس مناسب و قدرتمندانه توان نظامي عملياتي نيرو‌هاي مسلح در حال عزيمت به منطقه عملياتي مانور ولايت عشق بودند و در اثر سانحه سقوط هواپيماي C-130 به لقاء الله پيوستند را تسليت عرض كرده و از درگاه احديت براي آن سفر كردگان علو درجا ت و براي بازماندگان صبر و شكيبايي و سلامت مسالت مي‌نماييم.

فرمانه پليس راه ناجا

سرتيپ 2 پاسدار محمد رويانيان»

مجمع جانبازان انقلاب اسلامي

«حادثه دردناك سقوط هواپيما كه منجر به از دست رفتن شماري از خادمان جمهوري اسلامي به صوص گروهي از فرهيختگان اطلاع رساني و نظاميان بزرگوار ميهن اسلامي شد، موجب تاثر ملت شريف و شهيد پرور مخصوصا برادران و خواهران ايثارگر عضو مجمع جانبازان انقلاب اسلامي شد.

اين حادثه تاسف بار را به محضر حضرت بقيه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه‌اي(مد ظله العالي) و جامعه خبرنگاران صدا و سيما، مطبوعات، ارتش جمهوري اسلامي ايران و بويژه خانواده‌هاي داغدار آن عزيزان تسليت عرض مي‌نماييم و براي مجروحان اين حادثه آرزوي شفاي عاجل داريم.

علي اكبر تابيده‌چي

دبير كل مجمع جانبازان انقلاب اسلامي»

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

«سقوط هواپيماي C-130 نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و عروج عارفانه گروهي از سبكبال ترين فرزندان پاك ايران در نيرو‌ي هوايي و رسانه‌هاي مختلف گروهي كه خود هميشه در سوانح و حوادث، خبرسازان عرصه خدمت صادقانه بودند و امروز، عاشقانه در كانون پرحادثه خبر قرار گرفتند، ما را در غم و اندوه فراوان فرو برد.

بي‌شك ملت شريف ايران حضور پررنگ و افتخارآميز كادر پروازي هواپيماي C-130 را كه در مقاطع مختلف حوادث و سوانح به طور سرافرازانه به ياري حادثه‌ديدگان شتافتند را فراموش نخواهند كرد و ياد و خاطره سبك بالان ميادين اطلاع‌رساني را كه هميشه در شفاف‌سازي اذهان عمومي، سخت‌كوش و استوار حضور داشتند را گرامي خواهد داشت.

اداره كل روابط عمومي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران اين فاجعه دردناك را به پيشگاه ملت شريف ايران بويژه خانواده قربانيان و اصحاب رسانه‌هاي گروهي تسليت عرض كرده و آرزومنديم كه خداوند منان به بازماندگان صبر جزيل و روح پرفتوح عاشقان مهاجر را مملو الطاف الهي قرار دهد.

ادار كل روابط عمومي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران»

خانه پرستار

«خانه پرستار حادثه دلخراش سانحه سقوط هواپيما را كه منجر به كشته شدن شماري از هموطنان در عرصه‌هاي انديشه فرهنگ و اطلاع‌رساني شد را به مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي و ملت شريف ايران – جامعه خبرنگاران در صدا و سيما و مطبوعات ارتش جمهوري اسلامي ايران و خانواده معظم جانباختگان تسليت عرض مي‌كند و براي قربانيان اين حادثه تلخ طلب مغفرت و براي مصدومان شفاي عاجل و براي بازماندگان شكيبايي از درگاه ايزد مننان مسالت مي‌كند.

روابط عمومي خانه پرستار»

سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

«حادثه ناگوار سقوط هواپيمايي ارتش جمهوري اسلامي ايران كه منجر به شهادت جمعي از اصحاب رسانه‌ و فرهنگ و تني چند از جان بركفان ارتش جمهوري اسلامي ايران شد، ميهن اسلامي را در غم و اندوه فرو برد.

سازمان آموزش و پرورش شهر تهران شهادت اين عزيزان را به پيشگاه امام زمان (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامي و خانواده‌هاي داغدار و مصيبت ديده، به نمايندگي از فرهنگيان و معلمين فرهيخته و دانش اموزان تبريك و تسليت گفته و از خداوند متعال براي آنان همچون سيد الشهداي اهل قلم، شهيد آويني، توفيق همجواري با سالار شهيدان (ع)‌ و براي بازماندگان صبر و احترام و اجر مسالت مي‌نمايد.

روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha