• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۳۸۴ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8409-00771

نادران: هيچ مصلحتي بالاتر از حقيقت نيست،اگر افراد عزيزند حقيقت عزيزتر است مجلس در راي دادن و يا ندادن به وزرا، خدا و اصولگرايي را مدنظر داشته است

نادران:
هيچ مصلحتي بالاتر از حقيقت نيست،اگر افراد عزيزند حقيقت عزيزتر است
مجلس در راي دادن و يا ندادن به وزرا، خدا و اصولگرايي را مدنظر داشته است

الياس نادران عضو هيات رييسه‌ي فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با تبريك هفته‌ي بسيج در نطق پيش از دستور خود ابراز اميدواري كرد تا كشور همواره بسيجي‌وار اداره شود و بر تارك اين كشور بسيج بدرخشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، وي معتقد است در انقلاب ما هر وقت مديريت‌هاي بسيجي در عرصه‌هاي مختلف مديريتي وارد شدند تحولاتي ايجاد كردند كه نسبت به نوع مديريت‌هاي تكنوكرات‌ متفاوت از آن، مبنائا متفاوت و تحول‌گرا بود.

نماينده‌ي مردم تهران در خانه‌ي ملت افزود: هر وقت در كشور در هر مسووليت مديريتي، يكي از عزيزان به صورت بسيجي، مخلصانه و خاضعانه و از سر دلسوزي كمر به همت خدمت به مردم بست مردم طعم عدالت اسلامي را چشيدند.

اين عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: در سال‌هاي گذشته بعد از دوران‌هاي تلخ مديريت‌هاي تكنوكراتي، ما بار ديگر در شهرداري تهران شاهد مديريت بسيجي برادر عزيزمان دكتر احمدي‌نژاد بوديم كه بركات آن را نه تهراني‌ها و بلكه شهرستاني‌ها هم ديدند و طعم آن را چشيدند و در انتخابات به اين رويكرد كه رويكرد اصول‌گرايانه، عدالتخواهانه و خدمت خالصانه و ساده‌زيستي مسوولان و فاصله نگرفتن از مردم و طعم تلخ درد مردم را چشيدن بود پاسخ مثبت دادند.

نادران با تاكيد بر اين كه مجلس هفتم در تاريخ قانون‌گذاري كشور نشان داده است كه با مديريت بسيجي و حركتي بسيجي و جمعي كه بر مبناي اصولگرايي در بستر عدالت‌خواهي براي تحقق آرمان‌هاي به جا مانده از حضرت امام(ره) و مغفول مانده در قانون اساسي و به زمين مانده از آنچه بايد انجام مي‌شد در دستگاه‌هاي مختلف كمر به همت خدمتگزاري بسته شده است را در دولت گذشته و فعلي مشخص و نمايان توصيف كرد.

به گفته‌ي اين عضو هيات رييسه فراكسيون اصولگرايان مجلس، امروز بيشترين هماهنگي، همفكري و هم جهتي در مجلس و دولت وجود دارد. امروز كارهاي به جا مانده ناشي از سوء نگاه مديريتي گذشته بر گرده‌ي دولتمردان امروز باقي است و امروز مسووليت دولت در تحقق عدالت و در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي فراوان است.

وي افزود: امروز هم در عرصه‌ي قانونگذاري و هم در عرصه‌ي اجرا نياز به همدلي و بسترسازي در حل مشكلات مردم داريم و مجلس نيز بايد با همه‌ي وجود در چارچوب مواضع اصولگرايانه‌ي خود از دولت حمايت همه جانبه نمايد تا با هم‌انديشي، همفكري و همدلي مشكلات بزرگ پيش پاي مردم برداشته شود.

نماينده مردم تهران در خانه‌ي ملت تصريح كرد: بيكاري، تورم، ناعدالتي‌ها، معضلات فرهنگي و مسايل اجتماعي و سياسي از جمله مسايل كلاني هستند كه راهبرد اجراي آنها عملي است، البته به شرط همكاري دو قوه‌ي بزرگ كشور يعني قوه‌ي مجريه و مقننه.

وي با ابراز اين اميدواري كه اين همدلي هر روز بيشتر شود و بتوانيم كمك كنيم تا دولت در تحقق آرمان‌هاي خداخواهانه‌اش موفق گردد.

به گزارش ايسنا، نادران در ادامه تصريح كرد: آنها كه تصور كردند راي ندادن به بعضي از وزرا منجر به شكاف دولت و مجلس خواهد شد در خطا هستند. مجلس در راي دادن و يا ندادن به وزرا جز خدا و مرام اصولگرايي چيز ديگري را مد نظر نداشته است. چرا كه ما با بررسي‌هاي كارشناسانه و جلساتي فشرده‌ي عمومي و خصوصي با عزيزان وزراي پيشنهادي جلساتي را داشتيم و جمع‌بندي مجلس منحصرا بر اساس همراهي، كارآمدي و توانمندي فكري و اجرايي و مديريتي و شخصيتي آنها بود كه راي داده شد يا راي داده نشد.

به اعتقاد اين عضو هيات رييسه‌ي فراكسيون اصولگرايان، اگر مجلس بر مواضع اصولگرايانه‌ي خود تاكيد دارد اين هدف تحقق نخواهد يافت مگر براي كمك به دولت و بستر فراهم كردن در راه خدمتگزاري بيشتر و دقت موشكافانه بيشتر و صلاحيت‌هاي فردي. بنابراين لازم است كه تاكيد شود كه همه‌ي عزيزان در اين دوره نيز آنچه مصلحت باشد تصميم خواهند گرفت.

وي در پايان تاكيد كرد: فراموش نكنيم كه هيچ مصلحتي بالاتر از حقيقت نيست و اگر افراد عزيز هستند حقيقت عزيزتر است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha