• پنجشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۸۴ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8408-09657

رييس‌جمهور در نهبندان: مابه‌التفاوت قيمت سوخت صرفه‌جويي شده در هر استان، به رفع محروميت‌هاي آن اختصاص مي‌يابد

رييس‌جمهور در نهبندان:
مابه‌التفاوت قيمت سوخت صرفه‌جويي شده در هر استان، به رفع محروميت‌هاي آن اختصاص مي‌يابد

رييس‌جمهور گفت: از شاخصه‌هاي عدالت‌گستري دولت اين است كه امكانات كشور را در جهت محروميت‌زدايي به كار گيرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، محمود احمدي‌نژاد در ادامه سفر به استان خراسان جنوبي در جمع مردم نهبندان با بيان اين مطلب اظهار داشت: هم‌چنين از ديگر از شاخصه‌هاي عدالت‌گستري دولت اين است كه مسوولان كشور در كنار مردم، با مردم و مثل مردم زندگي كنند. حضور بنده در اين استان به عنوان اولين سفر كاري دليل محكمي در عزم دولت جهت محروميت‌زدايي است.

وي ادامه داد: ‌بايد آستين‌ها را بالا بزنيم. دولت چيزي نيست جز برآمده از اراده ملت و خدمتگزار آنها و دولتمرد كسي نيست، جز نوكر مردم به‌خصوص مردمي كه در مناطق محروم سختي‌ها را تحمل مي‌كنند و پرچم‌ها را هم‌چنان برافراشته نگه مي‌دارند.

احمدي‌نژاد گفت: بايد همت مردانه خود را براي ساختن مناطق محروم به‌كار گيريم. مصمم هستيم همه توان دولت را در مناطق محروم به كار گيريم و از اين پس بودجه‌نويسي كشور و اختصاص منابع درآمدي بر اساس محروميت‌ها خواهد بود.

رييس‌جمهور در ادامه با بيان اين‌كه ‌بزرگترين سرمايه هر دياري مردم آن ديار هستند، اظهار داشت: نهبندان نيز از اين ويژگي خالي نيست. به طوري كه مملو از جوانان پاك، بااستعداد و مردم مومن است.

وي از وجود مراكز آموزش عالي و درصد بالاي پذيرفته‌شدگان در دانشگاه به عنوان ويژگي‌هاي مردم غيور و بااستعداد نهبندان ياد كرد و گفت:‌ بايد از اين ويژگي‌ها در جهت رفع محروميت‌ها استفاده كنيم.

به گزارش ايسنا وي گفت: مردم محور اجراي همه برنامه‌ها هستند .

احمدي‌نژاد ادامه داد: از لحاظ حفظ تماميت ارضي خاطرمان از مرزها جمع است، چون روحيه پاسداري از مرزها در مردم مناطق مرزنشين بسيار بالاست.

به گزارش ايسنا وي با بيان اين‌كه دولت به رشد و پيشرفت نگاهي همه‌جانبه دارد گفت: از مواردي كه در جلسه پنج‌شنبه هيات دولت به تصويب مي‌رسد اختصاص سهميه سوخت به مناطق و استان‌ها است؛ به طوري كه هر مقدار كه مردم شهرستان‌ها در مصرف سوخت صرفه‌جويي كنند مابه‌التفاوت آن نسبت به قيمت بين‌المللي به رفع محروميت‌هاي همان استان و شهر اختصاص مي‌يابد.

رييس‌جمهور ادامه داد: ‌در رابطه با بيكاري، كشاورزي، صنعت و آب اميدورام تصميمات امروز دولت چشم‌انداز روشني را مقابل چشم مردم منطقه قرار دهد.

وي با بيان اين‌كه عشق و تبعيت از اهل بيت در دل‌هاي مردم موج مي‌زند گفت: بايد اين فرهنگ را به طور كامل حفظ كنيم و به نسل‌هاي آينده تحويل دهيم.

احمدي نژاد افزود: همه مردم حاشيه كوير داراي ويژگي صبر و بردباري هستند و علي‌رغم همه سختي‌ها استوار ايستاده‌اند و از انقلابشان دفاع مي‌كنند. پاسداري از مزر‌ها در همه ابعاد از جمله خواسته‌هاي من از مردم مناطق مرزي است كه تاكنون با افتخار فراوان انجام شده است.

وي همچنين اظهار داشت: همت مرزنشينان، مرز‌هاي ما را به لحاظ فرهنگي، بهداشتي و اقتصادي به مرز‌هاي امني تبديل خواهد كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha