• پنجشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۸۴ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8408-09696

رييس‌جمهور در سرايان: دولت تصميم گرفته تا به بهره‌مندي جمعي خاص از تسهيلات بانكي خاتمه دهد در دولت عدالت‌محور منازعات بي‌حاصل و تنش‌هاي سياسي وجود ندارد

رييس‌جمهور در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبي با حضور در جمع مردم شهرستان سرايان ياد يكصد شهيد اين شهر را گرامي داشت و از اهالي منطقه به عنوان مردمي با ايمان، صبور، قانع، ‌زحمت‌كش و پايبند به آرمانهاي بلند اسلام و انقلاب تجليل كرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، وي توزيع عادلانه و هماهنگ امكانات،‌ رفاه و ثروت كشور بر اساس ميزان محروميت‌هاي هر منطقه را از سياست‌هاي مبنايي دولت برآمده از اراده‌ مردم دانست و با تاكيد بر اهميت خدمت‌رساني به مردم گفت: مسوولان،‌ مديران و مقامات كشور هيچ شاني جز خدمتگزاري ندارند و خدمتگزاربودن، معيار احترام و منزلت آنان نزد مردم است.

رييس‌جمهور افزود: اين دولت در كنار و همراه مردم است، ‌با شادي مردم شاد و با غم و اندوه مردم غمگين مي‌شود؛ بنابراين كساني كه خود را تافته جدابافته از مردم مي‌دانند در اين دولت راه ندارند.

احمدي‌نژاد رسيدگي به مناطق محروم و حضور در كنار محرومان را از اولويت‌هاي كاري دولت برشمرد و به مردم سرايان اطمينان داد كه هيات دولت پنجشنبه شب در شهر بيرجند در مورد رفع مشكلات كشاورزان در زمينه كم‌آبي و برخوردار ساختن آنان از تسهيلات بيشتر بانكي تصميم‌گيري كند.

وي بر اهتمام نيروي دولت براي بسيج تمام امكانات كشور در جهت كار و خدمت همه‌جانبه به مردم تاكيد كرد و افزود:‌ در دولت عدالت‌محور منازعات بي‌حاصل و تنش‌هاي سياسي وجود ندارد و وزيران كابينه پيوسته در انديشه رسيدگي به كار مردم هستند.

رييس‌جمهور افزود: دولت مصمم است با جلوگيري از ريخت‌وپاش‌ها و دست‌اندازي افزون‌طلبان به بيت‌المال همه منابع كشور را در خدمت ملت قرار دهد.

به گزارش ايسنا احمدي نژاد در پايان سخنانش تاكيد كرد كه دولت تصميم گرفته است تا به بهره‌مندي جمعي خاص از تسهيلات بانكي خاتمه بخشد و اين امكان را براي ايجاد اشتغال،‌ توليد و آباداني كشور در اختيار جوانان و گروه‌هاي كارآفرين در سرتاسر ايران عزيز قرار دهد.

پيش از سخنان رييس‌جمهور، فرماندار و نماينده شهرستان سرايان در مجلس گزارشي از مشكلات مردم اين منطقه دادند.

انتهاي پيام

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha