• جمعه / ۱۵ مهر ۱۳۸۴ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8407-07080
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

انتقاد شديد رييس كميسيون اجتماعي مجلس از انعقاد قرارداد جديد سفر زائران به عراق چرا بايد هزينه بازسازي عراق از جيب مردم ايران داده شود؟

انتقاد شديد رييس كميسيون اجتماعي مجلس از انعقاد قرارداد جديد سفر زائران به عراق 
چرا بايد هزينه بازسازي عراق از جيب مردم ايران داده شود؟
عبدالرضا مصري گفت: وظيفه مسلم مسئولين ارشد استان است كه براي بازگشايي مرز خسروي تلاش كنند و اين عدم پيگيري مسئولين از طرف مردم كرمانشاه غير قابل بخشش است. رييس كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با انتقاد شديد از انعقاد قرارداد جديد سفر زائران به عراق و عدم بازگشايي مرز خسروي گفت: مسئولين كشور بايد به مردم كرمانشاه پاسخ دهند كه چرا سياستهاي اعمال شده آنها براي تامين منافع مردم و بخصوص منافع مردم استان كرمانشاه ضعيف است. وي در ادامه با بيان اين مطلب كه دانستن علت عدم تلاش در بازگشايي مرز خسروي مطالبه مردم استان است گفت: سالها مرزهاي كرمانشاه بر روي موشك و بمب و تير عراق باز بود، اما حالا كه بحث تردد زائر است بايد بسته باشد؟ نماينده مردم كرمانشاه در ادامه با تاكيد بر اينكه عدم بازگشايي مرز خسروي كوتاهي صد در صد مسئولين استان است گفت: مسئولين استان فقط چند موضوع را در استان پيگيري مي‌كنند و بعد با استفاده از بزرگ‌نمايي در مطبوعات آن را بيان مي‌كنند. وي در ادامه با اشاره به اينكه مرز خسروي يكي از امن‌ترين مرزهاي كشور است گفت: اگر مرز خسروي امن نيست چرا محموله‌هاي بزرگ سوخت كشور عراق از اين مسير عبور مي‌كند و چرا سر كنسولگري عراق در كرمانشاه ايجاد مي‌شود؟ رييس كميسيون اجتماعي مجلس در ادامه با بيان اين كه منعقد كنندگان قرارداد كمترين اطلاعي از وضعيت عراق نداشته‌اند گفت:‌ اگر امضا كنندگان اين قراداد كوچكترين اطلاعي از وضعيت كشور و عراق داشتند چنين قرادادي را امضا نمي‌كردند. وي در ادامه به پرداخت هزينه‌هاي تعيين شده اين قرارداد اشاره كرد و گفت: چرا بايد هزينه بازسازي عراق و گردشگري و ... از جيب مردم ايران داده شود. مصري در ادامه با انتقاد شديد به بخش‌هايي از اين قرارداد گفت: پرداخت اين هزينه‌ها توسط زائران هيچ توجيهي ندارد و مردم هم راضي نيستند. نماينده مردم كرمانشاه در ادامه با اشاره به اينكه در اولين جلسه علني مجلس در روز يكشنبه به وزير كشور تذكر خواهم داد گفت: بايد شفاف به مردم پاسخ دهند كه چرا مسئولين در حق مردم كرمانشاه كوتاهي كرده‌اند. مصري در پايان در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اقدامات مجمع نمايندگان استان در خصوص عدم بازگشايي مرز خسروي گفت: درست نيست كه هر جا مسئولين استان كوتاهي كنند نمايندگان مردم در مجلس كار آنها را انجام دهند. مديران استان موظف هستند اين مسئله را پيگيري كنند و به مردم پاسخ دهند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha