• چهارشنبه / ۶ مهر ۱۳۸۴ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8407-03411

محسن رفيق‌دوست: همان‌هايي كه در زمان جنگ ما را مسخره مي‌كردند، امروز مي‌گويند نمي‌توانيم در مقابل آمريكا مقاومت كنيم

محسن رفيق‌دوست گفت كه همان‌هايي كه در زمان جنگ ما را مسخره مي‌كردند، امروز هم مي‌گويند نمي‌توانيم در مقابل آمريكا مقاومت كنيم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، وي طي سخناني در همايش فرماندهان جنگ كه از سوي موسسه‌ي انديشه‌ي ناب تشكيل شد، پس از نقل يك خاطره گفت: در جنگ كارشناسان ما را مسخره مي‌كردند، باور نمي‌كردند بتوانيم موفق شويم. امروز هم همان‌ها ما را مسخره مي‌كنند كه در مقابل آمريكا نمي‌توانيد ايستادگي كنيد.

وي از دريابان شمخاني كه به تازگي رييس موسسه انديشه ناب شده درخواست كرد كه اين جلسات ادامه داشته باشد تا غربزده‌ها غلبه پيدا نكنند.

وي كه سابقه وزارت سپاه را در كارنامه‌اش دارد، در ادامه با اشاره به شرايط عراق اظهار داشت: امروز اكثريت در عراق طرفدار ما هستند و بايد آنهارا حفظ كنيم.

وي همچنين برگزاري چنين تجمعاتي را بركت دانست.

بر اساس اين گزارش حسن‌بيگي نيز طي سخناني با تشكر از شمخاني به خاطر تشكيل اين جلسه گفت: بايد كميته‌هايي ايجاد شود تا اين نشست‌ها كاربردي شود.

وي كه سابقه حضور در بخشهاي لجستيكي را در دفاع مقدس دارد، ادامه داد: رزمندگان همچنان آماده ايثار و مقاومت هستند.

حسن‌بيگي هم‌چنين با انتقاد از برخي نوحه‌خواني‌ها درباره شهداي جنگ گفت: برخي از خاطراتي كه درباره جبهه و جنگ مي‌گويند منحرف و اشتباه است.آنهايي كه چنگ را نديده‌اند و در جبهه نبوده‌اند حرف‌هاي غيرمنطقي و بدون منبع و ماخذ مي‌گويند.

وي در عين حال تاكيد كرد كه نگذاريم رزمندگان فراموش شوند.

حسن‌بيگي در ادامه با بيان اين‌كه ايران جزو كشورهاي خواهان ثبات است، گفت: بايد از تجارب جنگ استفاده كرد. ما بايد همديگر را مرتب ببينيم و روحيه انقلابي را در شرايط صلح حفظ كنيم .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha