/فروش نيم بهاي بليط سينما/ فرشته طائرپور: اگر تلويزيون همانند cd سريال شب دهم، براي سينماي ايران تبليغ ميكرد، ما فيلم ورشكسته نداشتيم
طرح فروش نيم بهاي بليط در سينماها ميتواند سانسهاي غير فعال سينما را يك مقدار فعالتر كند و كمكي باشد به خانوادههايي كه بنيهي خريد بليط سينما را ندارند.
فرشته طائرپور -تهيه كنندهي سينما - ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار سينمايي ايسنا گفت: دربارهي اين طرح، سالها صحبت شده بود و نه تنها براي يك روز در هفته، بلكه همانند همه جاي دنيا براي سانسهاي غير فعال سينما معمولا از صبح تا قبل از 3 بعد از ظهر غير از روزهاي تعطيل اين طرح ميتواند اجرا شود.
فرشته طائرپور در ادامه گفت: شنبه، جز كم فروشترين روزهاي فروش فيلم است و در همه جاي دنيا نيز همين طور است كه روز بعد از تعطيلي را روز تخفيف ميگذارند ولي علاوه بر اين اگر اين طرح در سانسهاي روزهاي ديگر از صبح تا قبل از 3 بعد از ظهر نيز انجام شود، من فكر ميكنم نتيجه بهتري خواهد داشت.
وي به سيستم مكانيزه فروش بليط در سينماها اشاره كرد و گفت: سالها گذشته و قرار است اين قضيه و بحث فروش مكانيز اتفاق بيفتد ولي چند واحد موازي هم دربارهي آن حرف ميزنند و فقط اميدواريم كسي وارد عمل شود كه صلاحيت بيشتري دارد.
فرشته طائرپور در پايان دربارهي راههاي جذب مخاطب به سينما به ايسنا گفت: اگر تلويزيون همان قدر كه براي cdهاي سريال شب دهم هر يك ساعت يك بار از 6 شبكه آنونس چند دقيقهاي پخش ميكند، همين كار را براي فيلمهاي سينمايي ايران ميكرد، ما يقينا فيلم و فيلمساز ورشكسته نداشتيم و همهي از همه فيلمها استقبال ميشد.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات