علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه سال نو و تقارن آن با بهار قرآن، بهمنظور عرضه و ارائه بهینه و مطلوب خدمات به مسافران و گردشگران از روز ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۳ لغایت پایان روز ۴ فروردین سال جاری تعداد ۴۶۲ بازدید نظارتی با حضور بازرسان دستگاههای نظارتی در سطح استان انجام شده است.
وی ادامه داد: در این بازدیدها رعایت شئون ماه مبارک رمضان، وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالمبودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی از طریق کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد و برای رفع نواقص، تذکر و اخطارهایی برای متصدیان واحدها به ثبت میرسد.
مستوفیان افزود: از این تعداد بازدید و نظارت در سطح استان، ۳۴ مورد منجر به تشویق و ۱۱ مورد تذکر دریافت کردند.
وی گفت: برنامهریزی برای آمادگی و خدماتدهی هر چهبهتر تأسیسات گردشگری به مسافران از سه ماه قبل آغاز و واحدهای متخلف و غیرمجاز برای پلمب به مراجع ذیصلاح معرفی و اقدام لازم انجام شده است.
اینمقام مسئول بیان کرد: باهدف تسهیل ارتباط دوسویه بین مسافران و واحدهای نظارتی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ بهعنوان سامانه ملی اطلاعات سفر و رسیدگی به شکایات در مراکز اقامتی در دسترس گردشگران است.
انتهای پیام
نظرات