• شنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403122517646
  • خبرنگار : 50532

سرپرست فرمانداری آستارا تاکید کرد

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها در ایام نوروز

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها در ایام نوروز

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری آستارا برلزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرایی این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر استان گیلان در ایام نوروز به منظور خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.

علی درمانی امروز، شنبه ۲۵ اسفند، در جلسه شورای اداری آستارا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی منسجم، از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز استفاده کنند.

وی با تاکید برلزوم آمادگی کامل ادارات برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی افزود: باید تلاش کنیم تا با ایجاد فضایی مناسب و ارائه خدمات مطلوب خاطره‌ای خوش از سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا را برای گردشگران نوروزی رقم بزنیم.

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها در ایام نوروز

درمانی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط آستارا شرایط رفاهی گردشگران نوروزی را فراهم کنند گفت: همه ادارات خدمات‌رسان نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه ریزی و اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا ادامه داد: شهرستان آستارا باتوجه به پیش بینی‌های صورت‌گرفته پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران خواهد بود و نیاز است با عزمی جدی و مدیریت واحد برای خدمت‌رسانی مناسب به آنها اقدام شود.

وی لزوم حضور نیروهای کشیک در ادارات شهرستان طی ایام نوروز را ضروری دانست و افزود: نیاز است تا در ایام تعطیلات نیروهای کشیک دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به مراجعه احتمالی گردشگران و مسافران در ادارات مستقر باشند.

درمانی با تاکید بر اینکه ادارات خدمات‌رسان آستارا مکلف به معرفی کشیک نوروزی هستند، اظهار کرد: همه ادارات خدمات‌رسان با به‌کارگیری کشیک موظف به ارائه خدمات در ایام نوروز هستند.

سرپرست فرمانداری آستارا اقدامات پیشگیرانه با برقراری کشیک ادارات خدمات‌رسان را مهم ارزیابی کرد و افزود: در ایام تعطیلات برخی از متخلفین و سوءاستفاده‌ کنندگان بر این فکر هستند که مسئولین دستگاه‌های نظارتی نیز در تعطیلات هستند و کار نظارت و بازرسی از سوی دستگاه‌ها انجام نمی‌شود و در این رابطه حفاظت از ساختمان‌های اداری بسیار مهم است.

درمانی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان ادارات تاکید کرد و گفت: مسئولان و کارکنان ادارات جهت تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی مناسب به مردم به موقع در محل کارشان حاضر شوند.

وی بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط خود را روز به روز برای اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام به مردم با خبرنگاران تقویت کنند، گفت: مدیران ادارات باید بیش‌ از پیش به حوزه روابط عمومی اهمیت دهند و این حوزه را تقویت کنند.

درمانی در ادامه با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های معزز آنان بر گردن آحاد جامعه اسلامی حق دارند اظهار کرد: احترام به خانواده شهدا، احترام به همه ارزش‌ها است و همه مسئولان باید در خدمت رسانی به آنان تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و از شهرستان‌های گردشگر پذیر کشور و استان گیلان محسوب می شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha