• شنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403112014752
  • خبرنگار : 71649

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران عنوان کرد

وجود ۳۱۵ بازار فعال میوه و تره‌بار در تهران/ حذف واسطه‌ها برای عادلانه شدن قیمت سیب زمینی در میادین تره‌بار

وجود ۳۱۵ بازار فعال میوه و تره‌بار در تهران/ حذف واسطه‌ها برای عادلانه شدن قیمت سیب زمینی در میادین تره‌بار

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ۱۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران، گفت: اکنون سازمان میادین میوه و تره‌بار نزدیک به ۱۲ هزار متر مربع خدمات به مردم ارائه می‌دهد و ۳۱۵ بازار فعال در سطح شهر دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی بختیاری زاده در حاشیه افتتاح بازارهای میوه و تره‌بار در قالب پویش امید و افتخار با اشاره به ساخت ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار در تهران، اظهار کرد: ۴ میدان از این تعداد معماری ایرانی -اسلامی دارند و قصد داریم آن را توسعه دهیم تا مردم بتوانند راحت تر خدمات را دریافت کنند.

وی ادامه داد: این ۱۰ بازار ۱۰ محله شهر را پوشش می‌دهد و مردم می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند. ما می‌خواهیم با کمک شهرداران مناطق در مناطق دیگری که بازار نداریم بازارهای جدید افتتاح کنیم. امروز در همه نقاط شهر بازار افتتاح می‌کنیم. دو بازار در منطقه ۴، یک بازار در منطقه ۲۲، یک بازار در منطقه ۱۰، دو بازار در منطقه ۵، یک بازار در منطقه ۲۰ و ... به افتتاح می‌رسند.

بختیاری زاده اضافه کرد: در حال حاضر روند توسعه بازارها متوقف نشده و پروژه‌هایی داریم که برخی‌ها تا پایان سال و برخی دیگر در ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود که با کمک شهرداری تهران زمین‌هایی را برای توسعه در نظر خواهیم گرفت و در تلاش هستیم تا پایان سال دو تا سه بازار دیگر افتتاح شود.

به گفته مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران،  ۱۱ بازار در حال ساخت داریم و تلاش داریم در بیش از ۹۰ محله‌ای که بازار نداریم بازار میوه و تره بار احداث کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم؛ اما بحث تامین زمین یکی از عامل‌های محدود کننده است؛ چرا که باید این زمین‌ها شرایط مناسبی مثل دسترسی‌ها، جمعیت محله و پارامترهای دیگر را داشته باشند.چ

وی درباره اقدامات این سازمان برای کنترل قیمت سیب زمینی گفت: تمام تلاش ما این است که سیب زمینی باکیفیت باشد. سیب زمینی پاک شده و درجه یک در میادین عرضه می‌شود. سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری سازمان تعاون روستایی اقدام به حذف واسطه‌ها کرده است تا سیب زمینی با قیمت عادلانه عرضه شود و جلوی سودجویی‌ها گرفته و قیمت مناسب تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha