• سه‌شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403110201127
  • منبع : بازار

همه‌کن‌حریف: کمپین جدید برند کن برای آشپزخانه‌ای کامل و کارآمد

همه‌کن‌حریف: کمپین جدید برند کن برای آشپزخانه‌ای کامل و کارآمد

برند کن، یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی ایران، با معرفی کمپین تبلیغاتی جدید خود به نام «همه‌کن‌حریف» بار دیگر نوآوری‌های خود را به نمایش گذاشته است. این کمپین که با تصویرسازی خلاقانه یک چاقوی سوییسی طراحی شده، مفهوم جامعیت و چندکاره بودن محصولات برند کن، از جمله هود، فر، اجاق گاز و سینک را به تصویر می‌کشد. هدف اصلی کمپین «همه‌کن‌حریف» تغییر ذهنیت عمومی از «کن فقط هود است» به معرفی آشپزخانه کامل و کارآمد با محصولات متنوع و مدرن است. شعار هوشمندانه این کمپین، مفهومی ماندگار و جذاب دارد و به‌طور خاص مشتریان هدف، زنان مدرن ۳۰ تا ۴۰ ساله از طبقه اجتماعی B را جذب می‌کند.


به گزارش ایسنا به نقل از کن، برند کن، یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی ایران، با معرفی کمپین تبلیغاتی جدید خود به نام «همه‌کن‌حریف» بار دیگر نوآوری‌های خود را به نمایش گذاشته است. این کمپین که با تصویرسازی خلاقانه یک چاقوی سوییسی طراحی شده، مفهوم جامعیت و چندکاره بودن محصولات برند کن، از جمله هود، فر، اجاق گاز و سینک را به تصویر می‌کشد.

هدف اصلی کمپین «همه‌کن‌حریف» تغییر ذهنیت عمومی از «کن فقط هود است» به معرفی آشپزخانه کامل و کارآمد با محصولات متنوع و مدرن است. شعار هوشمندانه این کمپین، مفهومی ماندگار و جذاب دارد و به‌طور خاص مشتریان هدف، زنان مدرن ۳۰ تا ۴۰ ساله از طبقه اجتماعی B را جذب می‌کند.

ایده و مفاهیم خلاقانه

تصویر چاقوی سوییسی به‌عنوان نماد جامعیت، به‌خوبی ارزش‌های محصولات برند کن را منتقل می‌کند. این تمثیل هوشمندانه نشان‌دهنده عملکرد چندمنظوره هود آشپزخانه، فر توکار، و اجاق گاز شیشه‌ای این برند است که نیازهای یک آشپزخانه مدرن را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند.

همه‌کن‌حریف: کمپین جدید برند کن برای آشپزخانه‌ای کامل و کارآمد

رویکرد استراتژیک

کمپین «همه‌کن‌حریف» بخشی از برنامه بازاریابی بلندمدت برند کن برای افزایش کیفیت محصولات کن و بهبود ارتباط با مشتریان است. با استفاده از تبلیغات محیطی و دیجیتال، برند کن تلاش می‌کند تا توجه مشتریان را جلب کرده و محصولات خود را به‌عنوان انتخابی ایده‌آل برای طراحی آشپزخانه حرفه‌ای معرفی کند.

همه‌کن‌حریف: کمپین جدید برند کن برای آشپزخانه‌ای کامل و کارآمد

نتیجه‌گیری

برند کن با تمرکز بر نوآوری و ارائه راهکارهای مدرن برای آشپزخانه، تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی مدرن تثبیت کند. کمپین «همه‌کن‌حریف» تنها شروع این مسیر است و در آینده، فعالیت‌های بیشتری برای جلب توجه مخاطبان ارائه خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha