• شنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403091711551
  • خبرنگار : 50513

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

پاسخگویی منطقی و سریع در ثبت خاموشی اولویت شرکت توزیع برق زنجان است

پاسخگویی منطقی و سریع در ثبت خاموشی اولویت شرکت توزیع برق زنجان است

ایسنا/زنجان معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پاسخ‌گویی به تعداد ۲۲ هزار و ۵۳۲ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های برق استان و رسیدگی به درخواست‌های مشترکان طی ماه گذشته خبر داد.

عادل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پاسخ‌گویی در مرکز فوریت‌های برق استان به شکل شبانه‌روزی است و در هر ساعت از شبانه‌روز، پس از تماس تلفنی مشترکان با مرکز اتفاقات شبکه، موقعیت مکان موردنظر ثبت و به تبلت‌های خودروی اتفاقات شبکه اعلام می‌شود تا نزدیک‌ترین اکیپ به محل مورد نظر اعزام شده و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت خطوط E۱ سامانه تلفنی ۱۲۱ از ۶۰ خط به ۱۲۰ خط، در جهت پاسخ‌گویی سریع‌تر به شهروندان استان زنجان، افزود: مشترکان می‌توانند در صورت بروز حوادث و خاموشی، با شماره ۱۲۱ تماس گرفته و کارشناسان مرکز فوریت‌های برق در سریع ترین زمان درخواست مشترکان را پیگیری می‌کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: پاسخگویی منطقی و سریع و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش قدرت مانور و قابلیت پدافندی شبکه از مهم‌ترین اهداف این سامانه تلفنی و متمرکز اتفاقات شبکه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha