• پنجشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403082417933
  • خبرنگار : 50455

امام جمعه قم:

نباید از افراد خسته و کسل در مدیریت‌ها استفاده کرد

نباید از افراد خسته و کسل در مدیریت‌ها استفاده کرد

ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کارکنان و مدیران صداوسیما باید به سند تحول باور داشته باشند، گفت: مدیرانی که باور به تحول نداشته باشند کاری از پیش نخواهند برد؛ بنابراین اجرای سند تحول رسانه ملی به خانه‌تکانی تحولی نیاز دارد و نباید از افراد خسته و کسل در مدیریت‌ها استفاده کرد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با علیرضا کیخا معاون امور استان‌های صداوسیما که امروز ۲۴ آبان‌ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بزرگ‌ترین رسانه اسلام ناب محمدی بعد از رسول اکرم(ص) هستند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در ابلاغ پیام غدیر نقش عمده‌ای داشتند و برای تحقق اسلامی که خداوند اراده کرده بود تلاش فراوانی کردند و ما وامدار ایشان هستیم.

 وی با بیان اینکه باید در ایام شهادت حضرت زهرا(س) ضمن پخش برنامه‌های عزاداری از رسانه ملی اهداف آن بزرگوار تبیین شود، افزود: یکی از رسالت‌های اصلی صداوسیما احیای امر اهل‌بیت(ع) است و امر اهل‌بیت با همین کارهای فرهنگی و رسانه‌ای و انتشار پیام‌ها و اهداف اهل‌بیت در جامعه احیا می‌شود.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه عنایت شخص حضرت زهرا (س) بود، گفت: امروز هم باید مردم از طریق رسانه ملی گره‌خوردن جبهه مقاومت با اهداف حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت عصمت و طهارت را درک کنند.

 وی با اشاره به آیه «یَا أَیّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ» عنوان کرد: رسانه یک رسالت کلانی دارد که اگر آن را انجام ندهد گویا اصلاً هیچ کاری انجام نداده است؛ بنابراین شناسایی این کارهای کلان راهبردی، خیلی مهم است.

سعیدی با بیان اینکه مردم باید به این باور برسند که جنگ روایت‌ها یک جنگ واقعی است، افزود: جهاد منحصر به عرصه نظامی نیست و همان‌طور که جهاد با جان و مال در جبهه نظامی مطرح است در عرصه رسانه‌ای هم باید با جان و مال جهاد کرد.

 وی با بیان اینکه کارکنان و مدیران صداوسیما باید به سند تحول باور داشته باشند، اضافه کرد: مدیران صداوسیما در مراکز استان‌ها باید به این باور برسند که باید تحول ایجاد شود؛ زیرا مدیرانی که باور به تحول نداشته باشند کاری از پیش نخواهند برد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مدیران صداوسیما در استان‌ها باید با آداب و رسوم و ویژگی‌های هر استان به‌خوبی آشنا باشند و در برابر این ویژگی‌ها فعال عمل کنند، گفت: رسالت رسانه ملی به‌دست‌آوردن دل افراد، گروه‌ها و نهادهای مختلف نیست؛ بلکه رسالتش ابلاغ آنچه خدا فرستاده و پیام جمهوری اسلامی ایران به جامعه است.

 وی با بیان اینکه باید در تولیدات رسانه ملی ارزش‌های اسلامی و ملی مانند خانواده مستقل، مستمر و قوام دار ترویج و تبلیغ شود، تصریح کرد: نباید از افراد خسته و کسل در مدیریت‌ها استفاده کرد؛ زیرا اجرای سند تحول رسانه ملی به خانه‌تکانی تحولی نیاز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha