• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080704951
  • خبرنگار : 50167

اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

ایسنا/زنجان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی، بیش از ۱۰۰۰ برنامه همزمان با هفته در مدارس استان زنجان برگزار خواهد شد.

سرهنگ روح‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ الی ۱۳ آبان‌ماه آغاز می‌شود که در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، برنامه‌های متعددی در مدارس و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، افزود: برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان میدان‌دار ذیل سند تحولات بنیادین و برنامه‌های آموزش و پرورش به طور دانش‌آموز محور اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در راستای ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی دانش‌آموزان تدارک دیده شده است، گفت: هشتم ماه‌ جاری صبحگاه بسیج دانش‌آموزی با عنوان نسل فهمیده راهیان قدس با حضور مسئولان استانی در مدرسه نمونه حاج قاسم همزمان در همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

نوروزی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا «لاله‌های روشن» در مدارس، برگزاری پویش های مختلف در قالب طرح سوال از دانش‌آموزان از جمله پویش «جاسوس خانه» با هدف تبیین و آشنایی دانش‌آموزان با خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه گام دوم و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است.
 
او از آغاز اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد و افزود: ۱۵۰۰ دانش آموز دختر استان زنجان در عملیات فرهنگی اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان در قالب اردوی راهیان پیشرفت در سطح شهرستان‌، استان و کشور با دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: «پویش لبیک» در قالب پویش ایران همدل جهت کمک به جبهه مقاومت در سراسر مدارس استان از یکم شروع شده تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha