• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403080704892
  • خبرنگار : 71460

رکوردشکنی صلاح و ساکا/ طعنه سنگین کاراگر به آرتتا

رکوردشکنی صلاح و ساکا/ طعنه سنگین کاراگر به آرتتا

حساس‌ترین دیدار هفته در لیگ جزیره برنده‌ای نداشت ولی خالی از اتفاقات خاص نبود.

به گزارش ایسنا، حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ جزیره بین دو تیم مدعی آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا سیتی صدرنشین جدید لیگ جزیره لقب گیرد و بیشترین سود را از این تساوی ببرد. محمد صلاح در نیمه دوم لیورپول را از شکست نجات داد و توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این صدوشصت‌وسومین گل او در لیگ برتر بود. حالا ستاره مصری شمار گل‌هایش در لیگ جزیره را به رابی فاولر، مهاجم سابق این تیم، رساند. تنها تیری آنری (۱۷۵)، فرانک لمپارد (۱۷۷)، سرخیو آگوئرو (۱۸۴)، اندی کول (۱۸۷)، وین رونی (۲۰۸)، هری کین (۲۱۳) و آلن شیرر (۲۶۰) گل‌های بیشتری نسبت به این بازیکن در لیگ جزیره به ثمر رسانده‌اند.

رکوردشکنی صلاح و ساکا/ طعنه سنگین کاراگر به آرتتا

بوکایو ساکا نیز توانست در این دیدار گلزنی کند. این پنجاهمین گل ساکا در لیگ جزیره بود. به این ترتیب او با ۲۳ سال و ۵۲ روز سن به رکورد ۵۰ گل زده در لیگ برتر می‌رسد و حالا جوان‌ترین بازیکن آرسنالی است که به رکورد ۵۰ گل زده در لیگ برتر می‌رسد. پیش از او تیری آنری سال‌ها این رکورد را در اختیار داشت. مهاجم فرانسوی زمانی که به رکورد ۵۰ گل زده برای آرسنال رسید، ۲۴ سال و ۱۲۸ روز داشت.

رکوردشکنی صلاح و ساکا/ طعنه سنگین کاراگر به آرتتا

ساکا درباره شکستن رکورد تیری آنری گفت: تیری آنری تمام رکوردهای آرسنال را در اختیار دارد. بنابراین شکستن یکی از آنها خوب است. البته می‌خواستم تیمم برنده شود اما در مجموع باید خوشحال باشم. در آرسنال همه با تیری آنری مقایسه می‌شوند.

طعنه کاراگر به آرتتا

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، پس از پایان بازی یکشنبه‌شب در ورزشگاه امارات گفت: دیدن بازی‌های آرسنال جذاب است. مدت زیادی است که بازی‌های این تیم را می‌دیدم چون میکل آرتتا با پپ گواردیولا کار کرده و ما فکر می‌کردیم او شاگرد گواردیولاست و قرار است ایده‌های او را در تیم دیگری نشان دهد ولی آرتتا کم‌کم به مربی‌ای با سبک ژوزه مورینیو تبدیل شده است. هیچکس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. امروز در نیمه دوم آنها عقب‌نشینی کردند و دست به انجام بازی دفاعی زدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha