• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080604519
  • خبرنگار : 50589

مدیرعامل تراکتور:

دیدار تراکتور-روشن در قطر برگزار می‌شود

دیدار تراکتور-روشن در قطر برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل تراکتور از برگزاری دیدار آسیایی این تیم به میزبانی قطر خبر داد.

سعید مظفری‌زاده پس از برد دو بر صفر تراکتور مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی برای ما خیلی حساس بود. این فصل نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم. در بیرون از خانه نتایج‌مان صد درصد برد بود اما در خانه نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم. واقعا به این برد نیاز داشتیم که هم بچه‌ها با روحیه بالاتر مسابقات را پشت سر بگذارند و هم هواداران از حضورشان در استادیوم لذت بیشتری ببرند.

او درباره دیدار بعدی آسیایی تراکتور گفت: ما قطر را پیشنهاد دادیم که فدراسیون فوتبال قطر موافقت کرده است. استادیوم محل برگزاری بازی هنوز مشخص نیست ولی به احتمال خیلی زیاد بازی در قطر برگزار خواهد شد و احتمال دارد که همان استادیوم الجنوب را که ورزشگاه باشگاه الوکره است، برای بازی انتخاب کنیم.

مدیرعامل تراکتور درباره حضور زنان در ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: با تلاشی که باشگاه کرد و پیگیری‌هایی که داشت و همین‌طور حمایتی که مسئولان استان داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم، این اتفاق رقم خورد. استاندار محترم، معاون سیاسی استاندار و نیروهای انتظامی و امنیتی در این مدت تلاش بسیار زیادی کردند و همین‌طور شهرداری تبریز کمک کرد که نواقص امکانات زیرساختی، برطرف شود. خوشبختانه بعد از مدت‌ها این بستر فراهم شد که خانم‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هزار بلیت برای بانوان در نظر گرفته شده بود که دقیق نمی‌دانم چه تعداد برای بازی آمدند. ان‌شاءالله برای بازی‌های بعدی اگر شرایط فراهم باشد، می‌توانیم با ظرفیت بیشتری در خدمت خانم‌ها باشیم.

مظفری‌زاده در واکنش به اینکه تعدادی از هواداران موفق به خرید بلیت نشده بودند، گفت: خانم‌هایی که نتوانسته‌اند بلیت بگیرند، احتمالا مشکلی در ثبت کارت هواداری خود دارند. اگر آن نواقص را برطرف کنند، سامانه پذیرای آن‌ها خواهد شد. البته کارت فیزیکی صادر نمی‌شود و کارت به صورت مجازی است اما در سامانه تایید می‌شود و می‌توانند بلیت تهیه کنند.

به گزارش ایسنا، او درباره شرایط نامساعد بانوان معلول برای حضور در ورزشگاه گفت: ما قطعا باید شرایط را برای حضور این عزیزان فراهم کنیم. این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و ان‌شاءالله با مسئولان اداره ورزش و جوانان هم هماهنگ خواهیم کرد که در بازی بعدی شرایط بهتر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha