• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080604261
  • منبع : نهادها و احزاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

خطای فاحش باند جنایتکار صهیونی، قاطع و کوبنده پاسخ داده خواهد شد

خطای فاحش باند جنایتکار صهیونی، قاطع و کوبنده پاسخ داده خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت جمعی از فرزندان رشید کشور در اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم‌زمان و هماهنگ با اقدام وقیحانه و به دور از موازین و قوانین بین‌المللی ارتش تروریست رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا و کشورهای غربی در حمله به ایران اسلامی که منجر به شهادت چهار نفر از دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی شد، با هوشیاری سربازان و دلاورمردان شجاع وطن در پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، شکست خفت‌بار دیگری را به زاده­ی ناپاک شر اعظم، آمریکای جنایتکار تحمیل نمود؛ اشرار گروه تروریستی جیش‌العدل که به روشنی مزدور وابسته به ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در منطقه می­‌باشد، در اقدامی خبیثانه، تعدادی از سربازان دلیر کشور را در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. هم‌زمانی این دو حادثه‌­ی تروریستی و شرورانه، بیش از گذشته، ارتباط تنگاتنگ رژیم صهیونیستی و ارباب تروریست‌پرور آن، آمریکای جنایت‌کار را با گروهک­‌های تروریستی در تقابل علنی با جبهه­ی حق و حقیقت نشان داد و بار دیگر، چهره واقعی آنان را به عنوان عامل اصلی ایجاد و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی نمایان ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی و عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرزندان رشید کشور اعلام می‌دارد که این گونه اقدامات و تهدیدات هرگز نخواهد توانست خللی در اراده ملت بزرگ و مقاوم ایران ایجاد کند. ملت ایران هرگز از آرمان‌های حق‌طلبانه و استقلال‌خواهانه خود دست برنخواهد داشت و به یاری خداوند متعال و همت فرزندان غیور این مرز و بوم، پرچم پیروزی و عزت اسلام و مقاومت، همواره بر بام آزادی و استقلال ایران اسلامی برافراشته خواهد ماند و بی‌تردید خطای فاحش باند جنایتکار صهیونی و حامیان آمریکایی آن، قاطع و کوبنده پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha