• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080503653
  • خبرنگار : 50616

بزرگترین سالن اسکان اضطراری شرایط بحران در آمل افتتاح شد

بزرگترین سالن اسکان اضطراری شرایط بحران در آمل افتتاح شد

ایسنا/مازندران همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل بزرگترین سالن اسکان اضطراری شرایط بحران در سالن ورزشی غدیر شهرداری آمل بهره‌برداری شد.

مکان اسکان اضطراری شرایط بحران که به همت مدیریت بحران و شهرداری آمل در سالن غدیر شهرداری آمل ایجاد شد، با حضور معاون امورشهری و کلانشهرهای سازمان پدافندغیرعامل کشور، رییس مجمع نمایندگان مازندران و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران افتتاح شد.

همزمان با افتتاح این مکان، مانور آمادگی نیروهای امدادی برای پذیرش و امداد رسانی به سوانح دیدگان با حضور تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر آمل برگزار شد.

شهردارآمل ۵ آبان درحاشیه افتتاح این مکان گفت: این سالن با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در شرایط بحرانی واضطراری شهری پیش‌بینی شده است.

 علی داودی افزود: با افتتاح این مکان، شهرداری آمل، ظرفیت اسکان و توان خدمات حمایتی خود به شهروندان در زمان لزوم و ضروری در شرایط خاص و بحرانی افزایش داده است.

وی اضافه کرد: شهرداری آمل با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و امدادی بتواند با تمهیدات مورد ضرور برای پدافندغیرعامل و پیشگیری به هنگام از بحران‌ها خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه نماید.

طرح جامع پدافند غیرعامل، نقشه راه مدیریت شهری برای پیشگیری از حوادث

شهرداری آمل همچنین به رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل شهرآمل با حضور معاون پدافندغیرعامل کشور اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان نقشه راه مدیریت شهری آمل در حوزه مدیریت و پیشگیری درست و اصولی از سوانح در زمان ضرور خواهد بود.

بزرگترین سالن اسکان اضطراری شرایط بحران در آمل افتتاح شد

داودی، درعین حال از معاون خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری آمل برای پیگیری طرح جامع پدافند غیرعامل شهرآمل تا تصویب نهایی توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه شهرداری آمل به عنوان سومین شهر پس از بابل، ساری است که توانسته طرح جامع پدافندغیرعامل شهری را در هفت سرفصل مهم و راهبردی در حوزه پیشگیری و مدیریت تدوین و به تصویب برساند.

 وی، هدف از اقدام‌های در حال انجام در راستای پدافند غیرعامل در شهر آمل، حفظ سلامت همه شهروندان در زمان وقوع حوادث احتمالی و پیش‌بینی نشده و مدیریت برای کاهش این حوادث با برنامه ریزی درست در مدیریت شهری اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha