• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403080503575
  • خبرنگار : 71576

موسیمانه: هواداران استرس دارند اما بازیکن بی‌تفاوت است/ استقلال یعنی این؟ واقعا خجالت دارد

موسیمانه: هواداران استرس دارند اما بازیکن بی‌تفاوت است/ استقلال یعنی این؟ واقعا خجالت دارد

سرمربی تیم استقلال گفت: بازیکنان ما باید ذهنیت خود را تغییر دهند. آنها نباید فقط به فکر قرارداد خوب خودشان باشند و نسبت به نتیجه بی‌تفاوت شوند.

به گزارش ایسنا، پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید تیم استقلال پس از باخت ۳ بر یک آبی‌های پایتخت مقابل تیم خیبر خرم‌آباد، در نشست خبری بعد از بازی راجع به ضعف استقلال در پست بازی‌ساز اظهار کرد: ما شروع به تغییرات در بخش بازی‌ساز هم می‌کنیم اما مهم‌ترین چیز این است که ذهنیت تیم عوض شود و همه بازیکنان تشنه بردن باشند و خودخواه نباشند نه اینکه بگویند قرارداد خوبی دارم و نتیجه برایش مهم نباشد.

او در واکنش به تغییر بازیکنان در نیم فصل نیز گفت: قبل از هر اقدامی مهم‌ترین چیز برای ما تغییر ذهنیت است. شما باید بازیکنانی داشته باشید که می‌خواهند ببرند و این نتیجه نشان می‌دهد که ما در زمین نجنگیدیم و آماده بازی نیستیم. ما به جنگیدن نیاز داریم و این بازیکنان باید خیلی ناراحت باشند چون مقابل این لوگو و هواداران مسئول هستند.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: همه از مدیریت بگیرید تا کادر فنی و هواداران استرس دارند اما بازیکن بی‌تفاوت است، این یعنی چه؟ این فرهنگ برای تیمی با تاریخ استقلال اصلا درست نیست و باید آن را تغییر دهیم. ما می‌توانیم هر هفته سرمربی عوض کنیم اما اگر بازیکنان نخواهند ببرند شرایط همین است و نتیجه نمی‌گیریم.

سرمربی استقلال درباره ضعف آبی‌ها در پست مهاجم نوک گفت: این انتقاد درست است اما داشته‌های ما الان همین بوده و باید با همین شرایط کار کنیم. همه این ضعف را می‌بینند و من باید تغییراتی ایجاد کنم اما باید با تیم صحبت کرده و شرایط ذهنی را تغییر دهیم. قطعا تغییرات خواهیم داشت. ابتدا باید ذهنیت تیم تغییر کند. باید از بازیکنان بپرسم تا ببینم آیا می‌خواهند برای این لوگو بجنگند یا خیر؟

سرمربی استقلال در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بعد از این اتفاق بدی که در زمین افتاد چه چیزی می‌توانم بگویم؟ فقط یک چیز می‌دانم که تیم من از نظر روحی - روانی خوب نیست. هیچ‌وقت ندیدم یک تیم این اندازه پایین باشد. شاید هنوز نمی‌دانند برای چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و برای اسم بزرگی مثل استقلال این نحوه بازی و بازیکن خوب نیست. خیلی ناراحت هستم. استقلال یعنی این؟ واقعا جای ناراحتی و خجالت دارد.

او تاکید کرد:‌ به تیم حریف تبریک می‌گویم. در همه زمینه‌ها خوب بودند و تشنه بردن بودند. به بازیکنان گفتم که فقط باید مربیان بیایند و بروند؟ شاید بازیکنان ما باید خودشان را در آینه دیده و خودشان را باور کنند. هیچ‌کس نمی‌تواند به ما کمک کند جز خودمان. من خیلی ناراحت هستم و اصلا هیچ تاکتیکی در زمین انجام ندادیم و اجرای ضعیفی داشتیم. نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه می‌خواهند؟ به تیم حریف تبریک می‌گویم چون آنها فعل خواستن را صرف کردند و ما باید خودمان را تغییر دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha