• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080503518
  • خبرنگار : 50228

گل محمدی: سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

گل محمدی: سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم روند بازی فردا با سپاهان به صورتی باشد که به نتیجه دلخواه‌مان که برد است برسیم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: باری مهم و حساسی داریم. این بازی برای سپاهان که مدعی اصلی قهرمانی است و فولاد که می‌خواهد قابلیت‌هایش را نشان دهد، مهم است.

او ادامه داد: تمرینات خوبی داشته‌ایم و آماده بازی هستیم و انگیزه خوبی داریم تا بازی فنی به نمایش بگذاریم که همراه با نتیجه خوبی باشد. سپاهان یکی از تیم‌های سرشناس و ریشه‌دار و از تیم‌های خوب لیگ است و قطعاً مدعی قهرمانی است زیرا بازیکنان و مربیان خوبی دارند. فکر می‌کنم سپاهان دنبال پیروزی است و به نظرم بازی خوبی خواهد شد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: هر دو تیم از نظر فنی دوست دارم فوتبال بازی کنند و به همین دلیل فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی از سوی دو تیم خواهیم بود و ان‌شاءالله روند بازی به صورتی باشد تا بتوانیم نتیجه مورد نظرمان را که رسیدن به کسب سه امتیاز است برسیم.

او خاطرنشان کرد: بازی فردا برای دو تیم سخت است و فکر می‌کنم هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و فرصت طلب باشد می‌تواند برنده بازی باشد. ان‌شاءالله با حضور گرم هواداران بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. در هر صورت وجود هواداران دلگرمی زیادی به ما خواهد داد و امیدوارم فردا شاهد حضور پرشور آنها باشیم تا بازی خوبی رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص ورود کمک داور ویدیویی به ورزشگاه فولاد، عنوان کرد: ما تجربه بازی در حضور کمک داور ویدیویی را داشته‌ایم و این موضوع می‌تواند برای بازیکنانمان از نظر اعتماد به نفس و تمرکزشان تاثیر داشته باشد و این برای هر دو تیم صدق می‌کند. قطعاً وقتی کمک داور ویدیویی باشد انتظار اینکه اشتباهات تاثیرگذار در بازی رقم بخورد باید خیلی کمتر باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha